Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@23:45:54 GMT

صعود ژاپن با برتری دو بر یک مقابل ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۴۰۸

صعود ژاپن با برتری دو بر یک مقابل ازبکستان

مسابقات گروه F‌ جام ملت‌های فوتبال آسیا با صدرنشینی ژاپن به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، سومین و آخرین بازی‌های گروه F جام ملت‌های فوتبال آسیا از ساعت ۱۷ امروز(پنجشنبه) به صورت همزمان آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری دو بر یک مقابل ازبکستان، ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین از این گروه به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبکستان نیز با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.

در این بازی ابتدا شاه مرادوف در دقیقه ۴۰ برای ازبکستان گلزنی کرد و در ادامه یوشینوری موتو در دقیقه ۴۳ و تسوکاسا شیوتانی در دقیقه ۵۸ بازی گل‌های ژاپن را به ثمر رساندند تا به این ترتیب چشم‌بادامی‌ها با جبران تک گل خورده به بازی برگشته و پیروز از میدان خارج شوند.

در دیگر بازی نیز تیم ملی عمان با نتیجه سه بر یک از سد ترکمنستان گذشت و سه امتیازی شد تا به عنوان یکی از بهترین‌ تیم‌های سوم، شانس صعود به مرحله حذفی را داشته باشد.

در این بازی ابتدا احمد کانو در دقیقه ۲۰ برای عمان گلزنی کرد اما ۲۱ دقیقه بعد آنادوردیف بازی را به تساوی کشاند. در ادامه نیز و در حالی که ۶ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود، محسن القصانی گل دوم عمان را به ثمر رساند. آخرین گل مسابقه نیز در دقیقه ۹۳ توسط محمد المسلمی زده شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ژاپن ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است. به نوشته لوپاریزین، امباپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

او گفت: می‌دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت. می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1229589 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد