Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتا، دکتر رحمانی با بیان اینکه نوسازی و بازسازی صنایع یکی از پروژه های اساسی دولت است، گفت: اتمام طرح های نیمه تمام با بیش از 60 درصد پیشرفت، تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از برنامه های دولت برای بخش تولید است که امسال پیگیری شد و در سال آینده نیز ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه اندازی کلینک های صنعت را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد وافزود: حفظ تولید و اشتغال اولویت دولت برای ماه های باقی مانده امسال و سال آینده است و در این راه، هر کسی مسوولیتی دارد باید تلاش خود را انجام دهد؛ از دستگاه های خدمات رسان، بانک ها و حتی مصرف کننده که می تواند با خرید کالاهای ایرانی از این هدف حمایت کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برنامه دولت برای رفع مشکل قطعه سازان، با تاکید بر اینکه صنعت قطعه سازی تنها منحصر به قطعه سازی خودرو نیست، گفت: قطعه سازی از صنایع مورد توجه دولت است که در اولویت برنامه های قرار دارد؛ چراکه بیش از 400 هزار نفر در آن اشتغال دارند و هدف ما نیز حفظ اشتغال و تولید است.

وی افزود: میزان حمایتی که در دولت برای قطعه سازان تصویب شده است، 4 هزار میلیارد تومان است که در قالب تسهیلات برای افزایش نقدینگی و سرمایه در گردش قطعه سازان پرداخت می شود تا وضع فعلی تولید تقویت و عرضه افزایش یابد.

دکتر رحمانی با بیان اینکه با فعال شدن شرکت های قطعه سازی، خودروسازان هم می توانند به تعهدات خود عمل کنند و تیراژ تولید را بالا ببرند، گفت: در حال حاضر قیمت کارخانه و بازار فاصله دارد که با افزایش تیراژ تولید خودرو، قیمت خودرو در بازار و فاصله آن با قیمت کارخانه کاهش می یابد.

وی با اشاره به افزایش نرخ ارز، این اتفاق را فرصتی برای شرکت های تولید لوازم خانگی و پوشاک دانست و افزود: شرکت های تولید لوازم خانگی با افزایش نرخ ارز می توانند در حوزه صادرات ورود کنند، اما باید بررسی شود که موانع آنها چیست و این موانع را رفع کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی اضافه کرد: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

کد خبر 849298 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی دولت شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است