Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان گفت:‌ نحوه توزیع اقلام و کالاهای اساسی حمایتی دولت در آستانه فرا رسیدن ایام عید نوروز کنترل و نظارت می‌شود. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: نحوه توزیع اقلام و کالاهای اساسی حمایتی دولت در آستانه فرا رسیدن ایام عید نوروز توسط بارزرسان اتاق‌های اصناف کنترل و نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان از ارائه تخفیف‌های ویژه در بازار به مناسبت فرا رسیدن ایام بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و عنوان کرد: از تمام اصناف و بازاریان تقاضا داریم ضمن آذین‌‌بندی معابر محل کسب خود برای مشتریان تخفیفات ویژه قائل شوند.

دلق‌پوش به برگزاری جلسه‌ای مشترک بین سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان و اتاق‌های اصناف استان در شهرستان لاهیجان سخن گفت و تصریح کرد: حل مشکلات ‌عدیده موجود در سطح بازار، برطرف کردن معضلات واحدهای صنفی و اجرای قانون در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نحوه قیمت‌گذاری اقلام پرمصرف در گیلان بازنگری می‌شودانتقاد شدید دادستان کل کشور‌ از افزایش غیراصولی و هیجانی قیمت اقلام‌؛ برخی واسطه‌های‌ تلفنی ‌‌سودهای زیادی می‌برندقیمت میوه، حبوبات، مواد پروتئینی و اقلام بهداشتی در رشت؛ دوشنبه 17 دی‌ماه + جدول

وی بر لزوم ارتقاء فرآیندهای مربوط به نظارت و پایش بازار تأکید کرد و ابراز داشت: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه نحوه اعمال نظارت‌ها در سطح بازار و برگزاری انواع سمینارهای آموزشی در قالب کمیسیون نظارت مرتبط می‌تواند در اجرای بهتر قانون توسط بازرسان به نحو مطلوبی کمک کند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان نقش‌آفرینی اتاق‌های اصناف در فعل و انفعالات بازار را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: نظارت‌های عالیه و سیاست‌گذاری در حوزه نحوه اعمال نظارت‌ها بر عهده سازمان صمت است و اتاق‌های اصناف باید در این جهت ساماندهی بازار را انجام دهند.

دلق‌پوش بر فعال‌تر کردن فعالیت‌های کمیسیون نظارت تأکید کرد و اظهار داشت: اگر فعالیت‌های این کمیسیون را در مسیر اهداف تعیین شده‌اش به نحو هوشمندانه‌ای ترسیم و اجرایی کنیم بدون شک نتایج آن جهت رفع مشکلات موجود در سطح بازار و کیفیت خدمات اصناف می‌تواند مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است