Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:17:47 GMT

سطح محرومیت در جنوب استان کرمان بالاست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۶۹۲

سطح محرومیت در جنوب استان کرمان بالاست

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حمزه پنجشنبه شب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: رشد جمعیت در منطقه جنوب استان کرمان بسیار بالاست و جمعیت جوان آن زیاد است.

وی با اشاره به اینکه باید برای اشتغال و اوقات فراغت جمعیت جوان این منطقه تدبیری اندیشیده شود، عنوان کرد: جنوب استان کرمان محرومیت زیادی دارد که آموزش و پرورش در راس همه این مسائل قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه بیان داشت: در حوزه انتخابی بنده یک هزار مدرسه وجود دارد که ۳۳۷ مورد آنها فاقد سرویس بهداشتی و۲۲۰ مدرسه تخریبی و ۱۹۷ مورد فاقد انشعاب آب و برق هستند.

وی گفت: در ۴۶ مدرسه شبانه روزی پنج شهرستان جنوبی استان ۹ هزار دانش آموز حضور دارند که وضعیت خدمت‌دهی آنها اسفناک است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجتمع‌های فرهنگی هنری فقط در یک بخش وجود دارد و در دیگر شهرهای حوزه های انتخابیه ام وجود ندارد.

جنوب کرمان پایین ترین شاخص فضای سرپوشیده ورزشی کشور را دارد

حمزه تصریح کرد: جنوب استان کرمان پایین ترین شاخص فضای سرپوشیده ورزشی در کشور را دارد.

وی گفت: پروژه های آبرسانی تحت فشار به دلیل بدهی زیاد کشاورزی به پیمانکاران متوقف شده است با توجه به معضلاتی که خشکسالی برای کشاورزان ایجاد کرده است و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ابراز داشت: آب شرب شهر کهنوج غیر قابل استفاده است و امیدواریم در این دولت بحث مشکل آب آشامیدنی جنوب استان رفع شود.

حمزه با اشاره به اینکه در زمینه شاخص‌ها جاده روستایی وضعیت بدی وجود دارد، افزود: امروز با پیگیری‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد که برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی توجه ویژه ای صورت گیرد.

کد خبر 4516105

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی مجمع نمایندگان استان کرمان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان