Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون بارش برف و وزش باد در محورهای استان استان تهران گزارش شده است.

وی افزود: علی‌رغم بازگشایی محورهای هراز و فیروزکوه، محور چالوس همچنان بسته است و با توجه به سرمای هوا و وزش باد پیش‌بینی می‌کنیم امشب در ارتفاعات شاهد یخبندان و کولاک در محورهای مذکور باشیم بر این اساس تاکید می کنیم رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای کشور گفت: هم اکنون بارش برف در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گزارش شده است. همچنین در استان سمنان محور سمنان فیروزکوه و استان گیلان محورهای پونل - خلخال، اسالم - خلخال، دیلمان، اشکورات و ماسوله و در گردنه آوج استان قزوین و گردنه های اسدآباد و آوج استان همدان و محور توسکستان شاهرود و محور کرج چالوس ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف داریم.

وی افزود: از سوی دیگر در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، گلستان، گیلان و کرمان و محور بجنورد - چمن بید استان خراسان شمالی، محور قاین - گناباد استان خراسان جنوبی بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه در محور شاهین دژ - تکاب در استان آذربایجان غربی شاهد یخ‌زدگی هستیم و تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است افزود: همچنین در استان های آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان همدان مه گرفتگی با کاهش دید داریم. همچنین در اکثر محورهای استان استان های خراسان جنوبی خوزستان و کرمان و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور نیز گفت هم اکنون در آزادراه تهران به کرج از گرمدره تا پل فردیس، آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا و آزادراه قزوین به کرج از مهرشهر تا پل استاندارد ترافیک نیمه سنگین است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرهنگ رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه