Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها کار سختی در زمین هوفنهایم خواهند داشت.

طرفداری- در چارچوب هفته هجدهم بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و هوفنهایم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور 28 دی 1397 23:00 راین نکار آرنا، بادن ووتمبرگ توبیاس ولتس

 

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ فصل جاری بوندس لیگا را خوب شروع نکرد ولی در هفته های اخیر خود را بالا کشیده و پشت سر دورتموند صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم از 17 دیدار اخیر خود 11 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست کسب کرده و با کسب 36 امتیاز پشت سر دورتموند در رده دوم بوندس لیگا قرار گرفته است. از اردوی باواریایی ها خبر می رسد که آرین روبن و فرانک ریبری قادر به همراهی شاگردان نیکو کواچ در این دیدار نخواهد بود و انتظار می رود کینگزلی کومان و سرژ گرنبری جای این دو را در ترکیب اصلی تیمشان پر کنند. همچنین با توجه به اینکه ژروم بواتنگ و متس هوملس در تمرینات زوج خط دفاعی بوده اند، انتظار می رود که هردو در این دیدار فیکس باشند و نیکلاس زوله روی نیمکت بنشیند.

در سوی دیگر میدان هوفنهایم قرار داشته که همیشه برای بایرن مونیخ دردسرساز شده است. شاگردان یولیان ناگلزمن در هفده هفته اخیر خود در بوندس لیگا 6 پیروزی، 7 تساوی و 4 شکست در کارنامه خود ثبت کرده اند و با 25 امتیاز در رده هفتم سطح اول فوتبال آلمان قرار گرفته اند. هوفنهایم در فصل جاری مانند فصول قبل در رتبه های بالا نبوده و دلیل آن تساوی های پی در پی این تیم است. در واقع هوفنهایم 6 دیدار اخیر خود در بوندس لیگا را با تساوی پشت سر گذاشته است. بایرن مونیخ نیز در 5 دیدار اخیر خود در بوندس لیگا پیروز شده و با انگیزه ای مضاعف به مصاف میزبان خود خواهد رفت و باید دیدار نیکو کواچ از این دیدار سخت سربلند بیرون خواهد آمد یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

حقایقی در خصوص دیدار

▄ فرانک ریبری و آرین روبن مهم ترین مصدومان بایرن مونیخ هستند.

▄ بایرن مونیخ در 16 دیدار از 19 دیدار اخیر خود در بوندس لیگا پیروز شده است.

▄ هوفنهایم در 6 دیدار اخیر خود در بوندس لیگا به تساوی رسیده است.

▄ بایرن مونیخ در 6 دیدار اخیر خارج از خانه خود حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی WhoScored

هوفنهایم 1-2 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم