Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با صعود تیم ملی فوتبال ایران به عنوان صدرنشین گروه D رقابت‌های هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حال تمام بازیکنان این تیم بیش از پیش برا تحقق هدفی بزرگ آماده می‌شوند.

در این میان مهدی طارمی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها است از ترس تیم‌های مختلف برای تقابل با ایران در مراحل حذفی سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گفت و گوی خبرنگار ما با مهاجم تیم ملی را می‌خوانید.

پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق همه امیدوار بودند تیم ملی مانند ۲ بازی قبلی اش در جام ملت‌های آسیا حریف را شکست دهد و انتقام شکست ۴ سال پیش را از عراقی‌ها بگیرد. چرا چنین اتفاقی رخ نداد؟

بازی کنترل شده و خوبی مقابل عراق انجام دادیم و آن برنامه‌ای که مدنظر کادرفنی بود اجرا کردیم. در پایان ۹۰ دقیقه هم به هدفمان یعنی حفظ صدرنشینی رسیدیم. نکته مهم این بود که تمرکزمان را برابر عراق از دست ندادیم و در کل بازی خوبی بود.

با این وجود کسب تساوی مقابل عراق سبب شد نتوانیم انتقام شکست در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ را از این تیم بگیریم.

هدف اصلی ما مقابل عراق انتقام گرفتن از این تیم نبود و برعکس عراقی‌ها دنبال احساسی بازی کردن بودند. بازیکنان حریف فقط می‌خواستند ما را به حاشیه ببرند و دعوا راه بیاندازند تا تمرکزمان از بین برود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. به جز یک صحنه که در نیمه اول به وجود آمد کاملا باهوش بودیم و اسیر جنگ روانی عراقی‌ها نشدیم.

به نظر می‌رسد داوران در جام ملت‌های آسیا به ویژه در دیدار با عراق تا حدی به ضرر ایران سوت می‌زنند؟

احتمال دارد داوران از روی عمد یا غیرعمد به سود یا ضرر ایران سوت بزنند، اما هرچه باشد نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم و باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. شاید از عملکرد داوران راضی نباشیم، اما کاری نمی‌توان کرد. اگر بخواهیم با داوران بجنگیم به جای ۱۱ نفر باید با ۱۳ نفر بجنگیم. در این صورت هم‌تمرکزمان از بین می‌رود.

ترجیح می‌دهی تیم ملی در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم سوم کدام گروه برود؟

این موضوع برای ما اهمیتی ندارد چراکه باید سایر تیم‌ها از رویارویی با ایران بترسند. حریف ما در مرحله یک هشتم نهایی هر تیمی باشد برای شکست دادن آن به زمین می‌رویم.

رقابت سختی با مدعیان آقای گلی جام ملت‌های آسیا داری. نظرت درباره این موضوع چیست؟

انشاالله یک ایرانی آقای گل جام ملت‌ها شود و در این میان تفاوتی ندارد این عنوان به من، سردار آزمون یا هر بازیکن دیگری برسد.

بيشتر بخوانيد:

بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم

بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقی

طارق همام:برای استقلال و تیم ملی ایران خوشحالم

انتهای پیام/

اظهارات مهدی طارمی درباره جام ملت های آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی

تیم تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم جام حذفی کشور در کمتر از ۲ هفته بار دوم در یک بازی حساس تر و انتقامی مقابل هم قرار گرفتند که پرشورهای تبریزی ناکامی بازی قبل را با ضربات پنالتی جبران کردند.

به گزارش مشرق، دیدار تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقابل تعداد تماشاگر در حالی آغاز شد که تراکتور بازی را با فشار بر میهمان توپ و میدان را در ۱۵ دقیقه اول بازی در اختیار گرفتند اما در ادامه نیمه اول بازی محتاط ۲ تیم منجر به تعادل بازی البته با تک حملات تراکتور فرصت های گلزنی کمرنگ شد که عاقبت نیمه اول به رغم چهار دقیقه وقت اضافه بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن در نیمه اول بازی فرصت گلزنی بدست نیاورد.

بدحال شدن یکی از هواداران تراکتور یکی از حواشی ناراحت کننده این بازی بود که البته در بازی قبلی نیز یکی از هواداران تکرار به علت سکته مغزی پس از یک روز در بیمارستان فوت شد.

لحظات حساس نیمه اول:

دقیقه ۶ بازی فشار تراکتور بر دروازه ذوب آهن فرصت گلزنی را برای گوستاوو ایجاد کرد اما پارسا جعفری سنگربان حریف توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا اولین فرصت بازی به گل تبدیل نشود.

دقیقه ۱۴ بازی نیز هاشم نژاد بازیکن تراکتور نیز نتوانست از فرصت گلزنی استفاده کند و مغلوب دروازه بان ذوب آهن شد.

دقیقه ۳۵ فرصت گلزنی تراکتور که توسط محمدنادری بدست آمده بود توسط مدافع گرجستانی ذوب آهن راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰ دروازه بان ذوب آهن اصفهان توپ را که با دخالت مدافع ذوب آهن گمانه کرده بود از زیر تیر افقی دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه +۴۳ شوت بازیکن تراکتور را دروازه بان ذوب آهن با زحمت به کرنز فرستاد.

نیمه دوم بازی:

در نیمه دوم بازی تراکتور هر چه قدر به پایان بازی می رسید به بازی مسلط تر می شد اما تا دقیقه ۹۰ توپ راهی به دروازه نداشت.

لحظات حساس:

دقیقه ۴۵ بازی حمله اول تراکتور در همان لحظات اولیه وارد دروازه تیم میهمان شد تا در ادامه تیم ذوب آهن مجبور شود نخستین تعویض خود را در دقیقه ۵۳ انجام دهد.

دقیقه ۶۱ تیم ذوب آهن اصفهان توسط محمدحسین اسلامی که سابقه گلزنی به تراکتور را هم داشت به گل رسید تا بازی به تساوی برسد.

دقیقه ۷۱ بازی فرصت گلزنی توسط سنگبربان ذوب آهن اصفهان دفع شد تا همچنان بازی یک بر یک ادامه داشته باشد.

دقیقه ۷۸ مهاجم تراکتور فرصتی را که به زحمت بدست آمده بود را به سمت دروازه میهمان تعارف و توپ کم رمق را تقدیم دروازه بان کرد.

دقیقه ۸۰ فشار تراکتور منجر به فرصت گلزنی ریکاردو شد که با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه حریف به اوت رفت و موجب تشویق هواداران نیز قرار گرفت.

دقیقه ۸۴ ضربه سر صفا هادی از بالای دروازه ذوب آهن به شکلی خطرناک به بیرون رفت تا یکی دیگر از فرصت های گلزنی تراکتور به هدر رود.

دقیقه ۸۶ این رحمان جعفری فرصت گلزنی مقابل دروازه میهمان را از دست داد و توپ از بالای دروازه به راهی اوت شد.

دقیقه + ۹۲ ضربه مستقیم ریکاردو بازیکن تراکتور نیز نتواست راهی به دروازه داشته باشد.

در نهایت، بازی در وقت قانونی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی بکشد.

لحظات حساس وقت های اضافه:

نیمه اول وقت های اضافی با فشار تراکتور آغاز شد ولی همچنان این فشارها با برنامه دقیقی پیش نرفت و فرصت ها سنجیده استفاده نشد.

دقیقه ۱۰۶ بازی تیم ذوب تا آستانه فرو ریختن دروازه تراکتور پیش رفت اما پورحمیدی این شوت را روانه کرنر کرد.

دقیقه ۱۰۷ نیز کرنز تیم ذوب آهن به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت تا توپ درون دروازه خالی نرود.

دقیقه ۱۱۶ شوت از راه دور صفا هادی از تراکتور با دخالت خط دفاعی ذوب آهن، دروازه بان با شیرجه توپ را در اختیار گرفت.

حمید مطهری مربی جدید تراکتور هم در طول بازی تعویض های خوبی انجام نداد و نتوانست روند تیم را بهبود ببخشد و در مجموع نمره قبولی نگرفت.

ضربات پنالتی:

پورحمیدی عملکرد خوبی داشت و ضعف هایش را جبران کرد تا تراکتور ۴ بر ۲ پیروز شود و به جمع هشت تیم بپیوندد.

تیم داوری مسابقه:

داور: امیرسامان سلطانی کمک ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

دقیقه ۳۵ بازی شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب اولیه تراکتور:

حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری به میدان رفتند.

ترکیب اولیه ذوب آهن اصفهان:

محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ وارد میدان شدند.

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت