Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی مقدم در آیین افتتاح پروژه پخش سیلاب کلامویی شهرستان لردگان و همزمان 105 پروژه آبخیزداری استان افزود: برای اجرای این پروژه ها 175 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: امسال برای اجرای طرح‌ های آبخیزداری و آبخوان‌ داری در استان 227 میلیارد ریال اختصاص یافت.
محمدی مقدم افزود: این میزان اعتبار برای 149 طرح در 30 حوزه آبخیز هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، جلوگیری از سیلاب و گسترش پوشش گیاهی و تغذیه سفرهای زیرزمینی اجرا می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری کاهش روان آب ها، نفوذ آب در سفره های زیرزمینی و جلوگیری از سیلاب و فرسایش خاک را از مزایای اجرای این طرح ها عنوان کرد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر 120 سازه ملاتی، 2 سیلاب پخش کن و 5 بند خاکی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد.
وی با اشاره به اجرای پروژه پخش سیلاب کلامویی در شهرستان لردگان افزود: 51 درصد جنگل استان در شهرستان لردگان وجود دارد و بارندگی این شهرستان بالای 600 میلیمتر است که احداث این طرح در اولویت برنامه های شهرستان بود.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین از اختصاص 10 درصد بودجه آبخیزداری کشور به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
اقبال عباسی افزود: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با توجه به کاهش بارش و خشکسالی های اخیر مهم و ضروری است.
وی گفت: توجه به بخش آبخیزداری و کشاورزی از راه های توسعه استان و رفع معضل بیکاری است.
به گزارش ایرنا، تاکنون 2 هزار بند ملاتی، 80 بند خاکی، 314 گابیون، 7 مورد آبگیر، 100 سد خشکه چین، 16 مورد کف بند و سد زیرزمینی در بخش آبخیزداری منابع طبیعی استان اجرا شده است.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان چهارمحال و بختیاری جنگل چهارمحال و بختیاری خشکسالی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری