Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019 در حالی برگزار شد که تیم ملی عمان با نتیجه 3 بر یک ترکمنستان را شکست داد و در رده سوم گروه F ایستاد.

با ثبت این نتیجه و با وجود پیروزی 4 بر یک لبنان برابر کره شمالی، عمان حریف تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان که در صدر گروه D قرار گرفت، باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های E، B و F می‌رفت. در گروه B فلسطین با دو امتیاز سوم شد، در گروه E لبنان با سه امتیاز در رده سوم قرار گرفت و در گروه F نیز عمان با سه امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد. با توجه به اینکه شرایط عمان در تفاضل گل بهتر از لبنان بود، به همین دلیل این تیم صعود کرد و حریف ایران لقب گرفت.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان روز یکشنبه 30 دی ماه و از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف عمان خواهد رفت. ایران در صورت برتری مقابل عمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده جدال چین و تایلند خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا فوتبال تیم ملی عمان تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان