Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:12:47 GMT

تاکسی‌های کرج در روزهای برفی آب می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۳۸۴

تاکسی‌های کرج در روزهای برفی آب می‌روند

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: عصر پنجشنبه، «میدان آزادگان» ساعت ۱۰ دقیقه به شش، بارش برف سنگین همه را غافلگیر کرده است. اگرچه شاید برخی در گوشه‌ای از شهر خوشحال در حال عکس سلفی با برف باشند اما اینجا یعنی میدان آزادگان قضیه فرق می‌کند. مرد جوانی که منتظر تاکسی است به خبرنگار مهر گفت: مقصد من «حسن‌آباد» است ولی همان‌طور که می‌بینید تاکسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به اینکه مقصدش «خیابان بَرغَان» است با دست روبه‌رو را نشان داد و گفت: آنجا را می‌بینید، ایستگاه تاکسی است تا دیروز همین موقع پر بود از تاکسی و حالا همه تاکسی‌ها انگار آب‌رفته‌اند.

یکی دیگر از شهروندان که مقصدش «عظیمیه» است، به علامت اعتراض خطاب به شهردار گفت: آقای شهردار به مرکز شهر سری بزنید تا ببینید شهروندان چه عذابی می‌کشند.

یکی از رانندگان تاکسی که مقصدش «ده حسن‌آباد» است به خبرنگار مهر گفت: مسیر نمک‌پاشی و برف‌روبی نشده است، ماشین در برف‌گیر می‌کند. بهتر است شهروندان کمی هم به ما حق بدهند.

خبرنگار مهر در تماسی تلفنی با رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج این وضعیت را پیگیری و این سؤال را مطرح کرد که چرا تعداد تاکسی‌ها در مناطقی ازجمله چهارراه طالقانی و میدان آزادگان آن‌هم در زمان بارش برف کم می‌شود، مجید کاظمینی در پاسخ به این سؤال، گفت: تردد تاکسی در برخی مسیرها ازجمله میدان توحید، خیابان مظاهری و میدان شهید سلطانی به دلیل ترافیک با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: در برخی از مناطق شهر با ازدحام مسافر مواجه بوده‌ایم، طبق هماهنگی‌های از پیش انجام‌شده به رانندگان تاکسی اعلام‌شده بود که از خطوط خود خارج نشوند، به نظر می‌رسد که تاکسی‌ها از خطوط موردنظر خارج نشده و در مسیر با ترافیک مواجه شدند.

ادعای راننده تاکسی مبنی بر عدم برف‌روبی در برخی مسیرها را با رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در میان گذاشتیم، وی گفت: به‌تبع باید این عملیات به‌موقع در سطح شهر انجام شود همچنین نیروهای خدمات شهر باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند، اما در این بخش نیز دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برف‌روبی و نمک‌پاشی به‌یقین درگیر بار ترافیکی موجود در خیابان‌ها شده و خدمات‌رسانی زمان‌بر می‌شود.

کاظمینی در مواجهه با تشریح وضعیت میدان آزادگان، گفت: در محدوده پل آزادگان حدود ۵۰۰ تاکسی وارد و خارج می‌شوند زیرا چندین ایستگاه برای مناطق مختلف وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰۰ تاکسی باید در مسیر فلکه اول تا پل آزادگان فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه امکانات حمل‌ونقل عمومی به‌طورکلی در شهر بکار گرفته‌شده است، گفت: در محدوده پایانه شهید سلطانی با ازدحام مسافر روبه‌رو بودیم که ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به همشهریان با تمام ظرفیت حضورداشته است.

در پایان باید گفت؛ توضیحات مسئولان شهری برای شهروندانی که مجبور هستند در دمای زیر صفر درجه منتظر تاکسی‌هایی باشند که آب‌رفته‌اند، قانع‌کننده نیست.

کد خبر 4516116

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف شهرداری کرج شهرستان کرج شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»