Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:13:59 GMT

تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل مس کرمان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۳۹۷

تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل مس کرمان متوقف شد

کرمانشاه - ایرنا - تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در دیدار آغازین هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور پس از هفته ها پیروزی، این بار مقابل میزبان خود مس کرمان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و مس عصر امروز (پنجشنبه) در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که 2 تیم پس از 60 دقیقه تلاش در نهایت به تساوی 27 بر 27 رضایت داده و امتیازات را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه که با جنجال های زیادی نیز همراه بود 2 تیم بازی تقریبا پایاپایی از خود به نمایش گذاشته و تلاش زیادی برای پیروزی کردند اما در نهایت با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کردند، نتیجه ای که میزبان را خوشحال تر از مهمان اسلام آبادی خود کرد.
این دومین تساوی تیم زاگرس در 11 مسابقه ای بوده که تاکنون برگزار کرده و در 9 دیدار دیگر توانسته با اقتدار حریفان خود را شکست دهد.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب با این تساوی 20 امتیازی و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد، تیم مس کرمان نیز با 11 امتیاز رده پنجمی خود را حفظ کرد.
نماینده هندبال استان کرمانشاه از 11 مسابقه خود تاکنون 292 گل به ثمر رسانده و در مقابل 274 گل نیز از حریفان دریافت کرده تا با تفاضل 18 صدرنشین لیگ برتر باشد.
زاگرس در هفته سیزدهم رقابت ها، هفته آینده در دیداری حساس و داخل خانه به مصاف نیروی زمینی کازرون تیم سوم و 13 امتیازی مسابقات می رود.
در دیگر دیدار امروز تیم هیات نجف آباد اصفهان موفق شد 27 بر 20 نفت و گاز گچساران را شکست دهد تا 2 تیم با سه امتیاز در رده های آخر جدول قرار بگیرند.
فردا (جمعه) نیز 2 دیدار دیگر برگزار می شود که در یکی از آن ها نیروی زمینی کازرون میزبان ذوب آهن اصفهان است و در دیدار مهم و حساس دیگر سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده زاگرس اسلام آبادغرب، میزبان فراز بام دهدشت تیم چهارم مسابقات خواهد بود.
در جدول رده بندی مسابقات، بعد از تیم زاگرس که با 11 مسابقه و 20 امتیاز صدرنشین است، سپاهان با 9 مسابقه و 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نیروی زمینی کازرون نیز با 10 مسابقه و 13 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال ليگ برتر زاگرس اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت، اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدار‌های آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روز‌های آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد