Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رسانه‌های خبری از انفجار خودروی بمبگذاری شده در یک دانشکده انتظامی در پایتخت کلمبیا خبر داده‌اند.

بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری‌ شده در یک دانشکده انتظامی در شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا شماری کشته و زخمی شدند.

شهردار بوگوتا گفت در این حادثه دست‌کم ۵ نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند. هم‌اکنون ماشین‌های آمبولانس و هلی‌کوپتر‌ها برای کمک به آسیب‌دیدگان در محل حادثه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که وزارت دفاع کلمبیا چندی بعد اعلام کرد شمار کشته‌های انفجار خودروی بمبگذاری شده به هشت نفر افزایش یافته است.

رسانه‌های محلی به نقل از شاهدان گزارش دادند که این خودرو که پُر از مواد منفجره بود پیش از منفجر شدن با سرعت بالا به سمت دانشکده انتظامی در حرکت بود.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست عجیب آقای بازیگر از دزد ماشینش + عکس نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس 4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه پایتخت کشته و زخمی کلمبیا انتظامی انفجار خودروی بمبگذاری شده عکس زن پلیس پرونده فیلم ایران دختر تجاوز پسر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان

مسئولان فرماندهی امنیه طالبان در ولایت بامیان از وقوع دو حادثه ترافیکی در این ولایت و جان باختن یک تن و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر خبر داده اند. 

فرماندهی امنیه بامیان گفت یک حادثه حوالی ساعت ۹:۰۰ قبل از ظهر به وقوع پیوسته است که در آن ماشین باربری نوع تروبو یک طفل ۱۳ ساله را در منطقه دوآب میخزرین از مربوطات ولسوالی کهمرد ولایت بامیان زیر گرفته که بعد از انتقال به یک مرکز صحی جان باخته است.

به گفته فرماندهی امنیه بامیان حادثه دوم حوالی ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر بر اثر تصادف دو ماشین نوع فلانکوج در منطقه سوخته چنار از مربوطات ولسوالی سیغان ولایت بامیان رخ داده که در آن ۱۲ تن به شمول چهار زن زخم برداشته است.

از سویی هم روز گذشته در نتیجه حادثه ترافیکی در سمنگان ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند.

عدم مراعات قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده ها، مهمترین عوامل حادثات ترافیکی در افغانستان گفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان