Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس جمهور آمریکا در مراسم رونمایی از استراتژی جدید دفاع موشکی آمریکا مدعی شد ایران خواستار مذاکره با کشورش است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مراسم رونمایی از استراتژی جدید دفاع موشکی آمریکا مدعی شد: ایران در دوران ریاست‌جمهوری من «کشوری متفاوت شده است». ایران به دنبال مذاکره است، کاری که ما با ایران کردیم فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین مدعی شد: ایران پرتاب یک ماهواره را آزمایش کرد که شکست خورد، آنها می‌توانند به اطلاعات و توانمندی موشک‌های قاره‌پیمایی دست یابند که قادر هستند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، اما این اتفاق هیچ وقت رخ نخواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنانش گفته است: ما خیلی از کارها از جمله ساختن دیوارهای مرزی و انتقال سفارت از تل‌آویو به اورشلیم (قدس اشغالی) را که روسای جمهوری پیشین آمریکا باید انجام می‌دادند، انجام دادیم.

ترامپ در تشریح استراتژی جدید دفاع موشکی آمریکا اعلام کرد واشنگتن تصمیم دارد ۲۰ سامانه دفاع موشکی جدید در ایالت آلاسکا مستقر کند که می‌توانند «همه شهر‌های آمریکا را (از حمله موشکی) محافظت کنند».

پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا نیز در این مراسم برنامه موشکی ایران، کره شمالی، روسیه و چین را مایه نگرانی خواند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست عجیب آقای بازیگر از دزد ماشینش + عکس نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس 4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران ماهواره ایرانی پرتاب ترامپ عکس زن پلیس پرونده فیلم ایران دختر تجاوز پسر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند