Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، حجت اسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به وجود 55هزار کارمند در ادارات استان تاکید کرد: خدمت بی منت و صادقانه کارکنان دستگاههای اجرایی به مردم یکی از معروفات است که باید در راس امور قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: باید تلاش کرد فریضه امربه معروف و نهی از منکر به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود که تحقق آن، نیازمند ظرفیت سازی و فرهنگ سازی، در این عرصه است.

حسینی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان نیز با اشاره به کارهای فرهنگی در راستای ترویج این فریضه الهی گفت: اشاعه امر به معروف درجامعه در قالب پوستر و تبلیغات محیطی و همچنین برگزاری دوره های اموزشی ، انجام شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب در جامعه باید مد نظر قرار گیرد اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم کردستان موجب شده که توجه ویژه ای به این مهم صورت پذیرد.

فرمانده انتظامی استان نحوه فعالیت رستوران‌ها در ماه رمضان را ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • کیهان پیگیر مجازات زنی که در درمانگاه قم سوژه عکاسی یک طلبه شد/ او خلاف شرع کرده،با فحاشی و هتاکی،به تشویش اذهان عمومی هم پرداخته است
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • دیدار اعضای ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه در استان
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • موسوی با سر شکسته بازی می‌کند(عکس)
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • چه شده که اصولگرایان درصدد توجیه رفتار طلبه قمی برآمده‌اند؟
  • چه شده که اصولگرایان درصدد توجیه رفتار طلبه قمی برآمده اند؟ /کیهان و آقای شریعتمداری به آرشیو خود و رفتار آیت الله مهدوی کنی مراجعه کنند
  • نظر سید عطاءالله مهاجرانی درباره روحانی درمانگاه قم