Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:24:35 GMT

فعالیت ۴۳۵ رسانه در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۱۳۶

فعالیت ۴۳۵ رسانه در آذربایجان شرقی

محمدپور گفت: در حال حاضر ۴۳۵ رسانه در سطح استان فعالیت می‎کنند که از این تعداد، ۲۶۹ رسانه به صورت مکتوب و ۱۷۰ رسانه‌نیز به حالت پایگاه خبری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر نوع سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی خیانت به شهدا و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محمدپور افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و چشمگیری در حوزه‌های مختلف دارند و موجب  پویایی جامعه هستند و فعالیت آن ها برای استان هم نقطه مثبتی به حساب می‎آید بنابراین  بیش از یک سال است که دستور برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان شرقی را ابلاغ کرده‌ام.

وی افزود: سال 95 موفق شدیم نمایشگاه مطبوعات راپس از تعطیلی چهار ساله بار دیگر برگزار کنیم و امسال هم امیدوارم با تجاربی که در سال‌های گذشته کسب کردیم،  بتوانیم جشنواره مطبوعات را به لحاظ کیفی و کمی، اثرگذارتر و مطلوب‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

محمدپور با بیان اینکه «جشنواره مطبوعات برای ما مهم است و اهمیت دارد»، عنوان کرد: ما از طریق برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانیم به معرفی ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های موجود در استان برسیم و این یک فرصت مناسب برای این کار به شمار می رود.

وی با ارائه آمار رسانه‎های موجود در آذربایجان شرقی، اظهارداشت: در حال حاضر 435 رسانه در سطح استان فعالیت می‎کنند که از این تعداد، 269 رسانه به صورت مکتوب و 170 رسانه‌نیز به حالت پایگاه خبری هستند، تعدادی هم فعالیت‌شان به حالت الکترونیک و هفته‌نامه است که آذربایجان شرقی از لحاظ تعداد رسانه‌ها، رتبه دوم کشور را پس از استان تهران در اختیار دارد و این یک فرصت برای ما محسوب می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در پایان عملکرد رسانه‌های این استان هم را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر رسانه‎های استان به سطح خوبی رسیده‌اند و نشریات ما به لحاظ کیفی نسبت به گذشته عملکرد به مراتب بهتری داشته‌اند

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی اصفهان استان بوشهر ایران انقلاب اسلامی ارتش تودیع و معارفه جنوب کرمان رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی