Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلباران یمن در بازی اول (۵ گل) و ۲ گل در دیدار دوم، باعث نشد دل های بی قرار، آرام بگیرند.

دلواپسان همیشگی که طبق معمول با اعوجاج خود درگیرند، سرانجام نتوانستند این مساله ساده را آنالیز کنند که صعود تیم ملی به مرحله دوم قطعی شده بود و دیدار با عراق، آزمایش فوق العاده ای برای مرحله حذفی محسوب می شد.

تیمی که بازی تدارکاتی بزرگی پیش از جام ملت های آسیا نداشته، به یک مسابقه پرفشار و جدی نیاز داشت؛ 

حالا ما متوجه شدیم وقتی از سوی عراق این قدر تحت فشار قرار می گیریم اگر به مصاف کره جنوبی، ژاپن یا عربستان برویم چه وضعیتی پیدا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن وقت راحت تر می توانیم با آنهایی بحث کنیم که تصور می کردند قهرمانی در جام ملت ها به سادگی زدن یک بشکن و یک چرخش کمر است!

زامبی های فضای مجازی که از هر فرصتی برای ظهور و رونمایی از اعمال مشعشع خود استفاده می کنند نشان دادند سکوت این مدتشان بی حکمت نبود؛ چرا که تیم ملی هنوز به تساوی مقابل یکی از حریفانش رضایت نداده بود!

آنهایی که این تیم را بابت یک تساوی و سرگروهی و صعود به مرحله بعد به پای میز محاکمه کشاندند، معلوم نیست اگر به عراق می باختیم چگونه همه دنیا را به رگبار می بستند؟

از فرجام کار خبر نداریم و نمی دانیم تیم ملی چه آخر و عاقبتی در جام ملت های آسیا پیدا خواهد کرد. شاید در بازی بعدی حذف شویم، شاید  هم به مراحل بالاتر صعود کنیم اما هر چه هست بعد از بازی با عراق، بیش از گذشته فهمیدیم ما آدم های به شدت جالبی هستیم و هیچ چیز هم در این دنیا که لیاقت ها در آن مستتر است، بی حکمت و بی دلیل نیست...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی جام ملت های آسیا عراق ژاپن عربستان فضای مجازی ملت های آسیا تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • متن کامل پیش‌نویس تل‌آویو برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد