Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:20:15 GMT

۸۰۲ حادثه‌دیده در لرستان امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۰۹۸

۸۰۲ حادثه‌دیده در لرستان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان طی دو روز اخیر به ۸۰۲ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کردند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت:  طی دو روز گذشته سه حادثه جاده‌ای، چهار مورد برف و کولاک، سه مورد سیل و آب‌گرفتگی و دو مورد حوادث شهری در استان به وقوع پیوست که تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر لرستان امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 169 خانوار دچار حادثه شدند که توسط هلال‌احمر استان به 802 نفر امدادرسانی شد و برای 35 نفر نیز اسکان فراهم شد.

بارش آرام برف در محورهای مواصلاتی استان همدانبارش 30 سانتی‌متری برف در استان گلستانبرف و باران راه ارتباطی 120 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان عنوان کرد: 43 نفر نیروی عملیاتی در قالب 14 تیم و هشت دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات و پنج پیکاپ کار امدادرسانی انجام دادند؛ در دو روز گذشته 66 بسته غذایی، سه چادر امدادی، 27 پتو، هشت تخته موکت، پنج ست ظروف، سه کلمن، پنج شعبه والور و مقادیری آب‌معدنی نیز توزیع شد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر با تمام توان خود در حال امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده است و در صورت هرگونه اتفاق مردم استان می‌توانند با شماره سه‌رقمی 112 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل زده گلستانی همزمان با تشدید بارش‌ها خبر داد.

 رضا حاجیلری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع به ۱۱۲ نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز (‌سه‌شنبه و چهارشنبه) در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان،‌ رضا آباد، پل سیاه‌چو و سنگستان، در علی‌آبادکتول روستای مهدی‌آباد، در بندرگز روستای محمدآباد و در آق‌قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تاثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌ احمر شهرستان‌های تحت تاثیر، برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به این که با دریافت گزارش های جدید آبگرفتگی، نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده و امدادرسانی ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر