Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد غزه به مرحله‌ای مشخص و تعیین‌کننده‌ای رسیده است که نقش خود را در مدیریتی که همه در آن مشارکت دارند،‌برای نجات جامعه فلسطین از جنایات محمود عباس(ابومازن) ایفا می‌کند.
 
الزهار افزود باید در دو مسیر برای حل بحران سیاسی و انسانی در صحنه فلسطین گام برداشت،  اول اینکه به تمام کسانی که برایشان این مسئله مهم است، بگوییم که ابومازن نماینده ملت فلسطین نیست و دوم اینکه گام‌های مشخص و هدفمندی از سوی گروه‌های فلسطینی برای اداره نبرد در مرحله آتی برداشته شود، که این گام‌ها تنها نظامی نباشد بلکه همچنین در لحظه مناسب، غیرنظامی هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عضو مطرح جنبش حماس با اشاره به جنایاتی که ابومازن و تشکیلات خودگردان تحت ریاست وی علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، تاکید کرده است که غزه باید نقش خود را در مدیریتی که همه در آن مشارکت کنند، ایفا کند تا جامعه فلسطینی را از جنایات ابومازن نجات دهند.
 
الزهار بر ضرورت محاکمه و بازخواست ابومازن و تیم اطراف وی در تشکیلات خودگردان تاکید کرد و در اشاره به کشورهای شرکت کننده در کنفرانس پارلمانی برای قدس که به تجلیل از هیئت اعزامی از سوی مجلس قانونگذاری پرداختند گفت 74 کشور بر مشروعیت و قانونی بودن مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/
 

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه