Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:28:23 GMT

کاهش دید افقی در پی گرد و غبار شدید در محور دهلران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۳۵۹

کاهش دید افقی در پی گرد و غبار شدید در محور دهلران

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر از عوامل  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل حضور موثر در محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر تمامی محورهای برون شهری استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی تصریح کرد: پدیده مه گرفتگی در محور قلاجه و همچنین گرد و خاک شدید در محور دهلران که موجب کاهش دید افقی شده از رانندگان تقاضا می شود با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن استان ایلام و بارش برف در بعضی از محورهای استان، رانندگان  ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، از انجام حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

کد خبر 4516288

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام