Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان، با بیان اینکه شادگان شهری ادیب پرور است، گفت: با توجه به ویژگی هایی که ملافاضل سکرانی داشت بدون تردید یادمان وی زیارتگاه دلسوختگان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی»، شب گذشته (27 دی) در آیین افتتاح یادمان ملافاضل سکرانی در شادگان، با بیان اینکه سکرانی امیر شعراست، اظهار کرد: بدون شک شهرستان ادیب پرور شادگان و فرهنگ ادب و شعر در تربیت این شاعر بزرگ نقش زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: سکرانی خود را در معرض شهود حضرت رحمان قرار داد و کلمات وی به این دلیل همیشه جاودان خواهد ماند.

 

شریعتی، با بیان اینکه نام این شاعر بزرگ شادگان بر پیشانی فرهنگ، ادب و هنر خواهد درخشید، اضافه کرد: با توجه به ویژگی هایی که ملافاضل سکرانی داشت بدون تردید یادمان وی زیارتگاه دلسوختگان خواهد شد.

 

وی شادگان را شهری ادیب پرور عنوان کرد و ادامه داد: مردم نجیب و ادیب پرور شادگان قدر گوهر ناب شهر خود را می دانند زیرا تکریم این شاعر تکریم بزرگان و نخبگان عرب بوده و احترام چنین بزرگانی بهانه ها برای ایجاد شکاف بین نظام و مردم را از بین می برد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرگزاری شبستان استان بوشهر تودیع و معارفه جنوب کرمان مسجد ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح یادمان شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد