Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت در دیدار با اهالی روستای کپری رودبار جنوب با اشاره به اهداف سفر دولت‌مردان به استان‌ها و شهرستان‌های کشور اظهار داشت: سفر‌های مسئولان دولت برای رفع مشکل محرومان جامعه است و امیدوارم که بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات محرومان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای در این منطقه محروم یارانه نمی‌گیرند، گفت: دستور رسیدگی به امور یارانه این منطقه به‌زودی صادر می‌شود تا نیازمندان به حق خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر اینکه از سال آینده پرداخت یارانه‌ها در کشور استانی می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر سهمیه استان کرمان، ۴ هزار نفری که در شهرستان رودبار هنوز یارانه نمی‌گیرند به سهمیه استان کرمان افزوده می‌شوند.

وی با اظهار اینکه این منطقه بیش از ۷ هزار مسکن روستایی نیاز دارد، که رئیس بنیاد مسکن کشور قول مساعد برای پیگیری این مسئله دادند افزود: به هر تعداد که این شهرستان نیاز به مسکن روستایی داشته باشد مازاد بر آن به این شهرستان سهمیه داده می‌شود.

در حاشیه این بازدید نوبخت در تماس تلفنی با تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گزارش‌های مسئولان در زمینه مسکن و خدمات‌رسانی در این منطقه را اعلام کرد و دستور رسیدگی به رفع این مشکلات در اسرع وقت را داد.معاون رییس جمهور با اعلام اینکه در این منطقه حدود ۳ هزار و ۴۰۰ بافت فرسوده وجود دارد گفت: هدیه این سفر به رودبار جنوب این است که تمام مشکلات خدمات‌رسانی منطقه حل شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی یارانه استانی برنامه و بودجه نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند