Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: چالش "عکس 10 سال پیش" جدیدترین چالشی است که در فضای مجازی راه افتاده و بسیاری از سلبریتی‌ها و کاربرهای عادی از این چالش استقبال کرده‌اند.

مهراب قاسم‌خانی با این چالش شوخی کرده و عکسی از کریس همسورث بازیگر مشهور هالیوود در سال 2009 را با عکس خود در سال 2019 مقایسه کرده و نوشته است: " اینم چالش عکس ده سال پیش من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بزنم به تخته فقط ریشم یکم بلند شده.

پ.ن: حتی معصومیتم هم مثل ژوله از دست نرفته."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس ساعتی پیش رخ داد / وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر فضای مجازی عکس چالش سلبریتی ها شوخی عکس فیلم پرونده پسر پلیس مشهد مادر دادستان در خیابان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد