Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@17:38:37 GMT

اجرای «طرح البسه دوربین‌دار پلیس»

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۲۹۲

جانشین پلیس پیشگیری ناجا از تجهیز لباس نیروی یگان پلیس پیشگیری در سراسر کشور به دوربین خبر داد و گفت: تمامی بازداشتگاه‌های یگان پلیس پیشگیری مجهز به دوربین مداربسته هستند.

به گزارش «تابناک» سردار حمید عطایی، جانشین پلیس پیشگیری ناجا در گفتگو با ایلنا درباره تجهیز ۵ هزار لباس پلیس به دوربین گفت: در حوزه دوربین البسه پلیس به صورت پایلوت در تعدادی از استان‌ها و تعدادی یگان‌ها کار آغاز شده است تا اشکالات و ایرادات و نواقصی که احتمال داشت در این طرح وجود داشته باشد مشخص و بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات و نواقص این طرح احصا شده است و به دنبال برطرف کردن آن هستیم تا بتوانیم اولین رده از یگان‌های پلیس را که پلیس پیشگیری است در سراسر کشور به این البسه مجهز کنیم.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر این طرح در استان‌های اصفهان، تهران، شیراز و استان‌های بزرگ اجرا شده است و همانطور که گفتم ایرادات این طرح با اجرای آن در استان‌های هدف مشخص و برطرف شده است و امیدواریم بتوانیم تا انتهای سال ۱۸ هزار لباس پلیس به دوربین مجهز شوند و همچنین به مرور در کل کشور عملیاتی کنیم.

سردار عطایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اجرای حقوق شهروندی در بازداشتگاه‌ها تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم حقوق شهروندی را در بازداشتگاه‌ها رعایت کنیم تمامی بازداشتگاه‌ها در سراسر کشور مجهز به دوربین مداربسته هستند و در حال حاضر بازداشتگاهی در حوزه پلیس پیشگیری در سراسر کشور وجود ندارد که مجهز به دوربین مداربسته نباشد.

وی ادامه داد: فیلم‌های این دوربین‌ها نیز در اختیار یگان پلیس پیشگیری قرار دارد و مراکزی که نظارت کننده هستند، برای نظارت عملکرد این دوربین‌ها به پلیس پیشگیری مراجعه می‌کنند. همچنین در صورتی که پرونده‌ای نیاز به بررسی این دوربین‌ها داشته باشد طبق دستور مقام قضایی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس پیشگیری لباس دوربین دار پلیس تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود