Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:45:11 GMT

دیدار کی روش و لیپی در حاشیه جام ملت ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۳۲۴

دیدار کی روش و لیپی در حاشیه جام ملت ها

تهران- ایرنا- «کارلوس کی روش» و «مارچلو لیپی» سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و چین امروز (جمعه) در حاشیه چهاردهمین روز رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، این دیدار در حالی برگزار شد که تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه چهارم با هفت امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است و تیم چین به عنوان تیم دوم گروه سوم با 6 امتیاز و پس از کره جنوبی راهی مرحله یک هشتم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران و چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با یکدیگر هم گروه بودند و سرمربیان دو تیم در آن رقابت ها با یکدیگر رقابت کردند که حاصل آن با برتری کی روش همراه بود.
مارچلو رومئو لیپی به عنوان یکی از بزرگترین مربیان و تئوریسین‌های فوتبال جهان هدایت تیم ملی چین را از اکتبر 2016 به عهده گرفته است. وی پیش از این و در سال 2013 با هدایت تیم گوانگژو اورگراند چین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کند.
مارچلو لیپی در تیم‌های زیادی از جمله اینتر میلان، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مربیگری کرده و توانسته با اینترمیلان نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا و با یوونتوس همهٔ عناوین از جمله کالچو، جام باشگاه‌های اروپا، جام حذفی ایتالیا، سوپرکاپ اروپا، سوپر کاپ ایتالیا را بدست آورد و با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 در آلمان را بدست آورد.
ورزشی **1828**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كارلوس كي روش مارچلو ليپي جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟