Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند پس از بازی با عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‌ای انجام داد و به بیان دیدگاه‌های خود درباره تیم ملی پرداخت.

سان که پیش از این هم در باره بیرانوند درباره پرتاب‌های بلند او مطلبی منتشر کرده بود، نوشت: بیرانوند گفت: مردم از ما پیروزی می‌خواستند و ما در رسانه‌های اجتماعی فشار زیادی روی ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها می‌گفتند این‌ها کسانی هستند که شما را حذف کردند.

با این حال، ما می‌خواستیم بازی معمول خود را انجام دهیم و به طور کامل متمرکز شویم که ابتدا گل نخوریم. در نهایت، ما سر گروه شدیم، و این چیزی بود که ما دنبالش بودیم.

همه انتظار داشتند ما در گروه اول شویم و در حال حاضر ما انتظار داریم که حتی در هر بازی پیش رو بهتر عمل کنیم. هنگامی که شما در صدر یک گروه قرار می‌گیرید، تیم‌های دیگر شما را به عنوان حریفی سخت قلمداد می‌کنند.

بیرانوند افزود: ما می‌دانستیم که عراق نمی‌خواست به ایران ببازد. ما باید از فرصت هایمان در نیمه اول استفاده می‌کردیم، اما متأسفانه این کار را نکردیم.

اما هر دو تیم خوشحال هستند، زیرا هیچ یک از ما در آخرین بازی شکست نخوردیم. خوشبختانه، ما مرحله گروهی را پشت سر گذاشته ایم، به دور حذفی راه یافته ایم و در بازی هایمان خوب عمل کرده ایم، چیزی که بازیکنان واقعا برای آن تلاش می‌کنند.

ما شاید تنها تیمی باشیم که هر بازی چهار یا پنج بار تغییر داشته است. این ثابت می‌کند که ما دو تیم داریم، همه بخاطر تیم ملی بازی می‌کنند و تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی جام ملت های آسیا رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند