Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:57:44 GMT

«استفان لوفن» بار دیگر نخست وزیر سوئد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۵۲۹

«استفان لوفن» بار دیگر نخست وزیر سوئد شد

رکنا: رسانه‌ها از انتخاب «استفان لوفن» برای پست نخست وزیری سوئد خبر می‌دهند.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد که پارلمان سوئد «استفان لوفن» را برای پست نخست وزیر این کشور انتخاب کرده است.

لوفن از سال ۲۰۱۴ نخست وزیر سوئد بوده و پارلمان سوئد وی را بر دومین بار به این سمت اننتخاب کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم راز تلخ جسد یخ زده یک دختر 2 ساله در حیاط پشتی خانه شان + عکس مرگ تلخ زن 46 ساله قائمشهری در اثر سیلاب فاجعه در لرستان به دلیل بارندگی / خدایا باران را قطع کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: رسانه سوئد فرانسه ساعت وزیر عکس فیلم پسر پرونده مشهد مادر پلیس دادستان در خیابان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان