Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:42:55 GMT

2 نکته کلیدی از حریف بعدی تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۵۴۳

سایت الکورا با بررسی دقیق بازی تیم ملی عمان مقابل ترکمنستان به نکات جالبی درباره این تیم اشاره کرده است. این سایت دو نکته کلیدی را درباره این تیم نوشته که می تواند در بازی با تیم ملی ایران نیز دردسرآفرین شود.
الکورا نوشت: «عمانی ها در بازی ای که احتیاج داشتند با اختلاف دو گل ببرند، ترکمنستان را شکست دادند و صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می دهد که آنها برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند.»
در ادامه این گزارش آمده است: «نقطه قوت عمان در حمله بازیکنانی هستند که از عقب زمین به خط حمله اضافه می شوند و گلزنی می کنند. در بازی با ترکمنستان دوگل تیم عمان روی همین شیوه به ثمر رسید و اختلاف خوبی را ایجاد کردند. اگر دقت کنیم می بینیم که تک فوروارد عمانی ها در امر گلزنی ناکام بوده اما او موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که نشان از قدرت اضافه شدن بازیکنان به خط حمله دارد.»
بخش بعدی تحلیل تیم ملی عمان به این موضوع ختم شده است: «هماهنگی بازیکنان عمان در زمین بی نظیر است. آنها در تمام مساحت خط وسط زمین می ایستند و اجازه مالکیت توپ نمی دادند. این مساله را در دیدار با ترکمنستان دیدیم و از وسط زمین به موقعیت سازی می پردازند. آنها اگر فرصت های گلزنی شان را به ثمر می رساندند، می توانستند با اختلاف گل بالا ترکمنستان را شکست دهند. این موضوع روحیه جنگندگی بازیکنان عمان را می رساند که این مساله تا الان جواب داده و باعث شده به دور حذفی صعود کنند.»
گفتنی است؛ تیم ملی عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا روز یکشنبه با تیم ملی ایران دیدار می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی ترکمنستان بازی تیم ملی ایران زمین عمان جام ملت های آسیا ایران بازی تیم ملی ایران جام ملت های آسیا عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!