Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@07:43:47 GMT

حضور ۳۰۰ هزار پرستار در مراکز درمانی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۹۰۰

حضور ۳۰۰ هزار پرستار در مراکز درمانی کشور


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر قربانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به اهمیت نعمت سلامت اظهار کرد: سلامت جزو نعمت‌های بزرگی است که رشد هر جامعه‌ای وابسته به آن است، پرستاران در زمینه تامین سلامت مردم کشورمان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.

وی ادامه داد: پرستاران سعی می‌کنند که با ارتقاء سلامت مردم موجب رشد و توسعه جامعه شوند، رهبر معظم انقلاب فرمودند که پرستاران دردآشنای همه بیماران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان نظام پرستاری استان قم افزود: هم اکنون ۳۰۰ هزار پرستار در کشور مشغول خدمت به مردم هستند و ۱۴۵ دانشکده در ایران برای تربیت پرستار وجود دارد.

قربانی با اشاره به رشد جمعیت سالمندان ایران اظهار کرد: کارشناسان پیش بینی کردند که جمعیت سالمندان کشور طی سال‌های آینده افزایش پیدا کند، از امروز باید برنامه ریزی لازم برای خدمت به این قشر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پرستاران به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های اورژانس، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها حضور دارند و هیچ مرکز درمانی بدون حضور پرستاران قابل تصور نیست.

افزود: پرستاران انتظار دارند که دولت و مجلس نسبت به رفع مشکلات این قشر توجه داشته باشند تا آن‌ها بتوانند با فراغ بال به بیماران خدمت می‌کنند.

خاطرنشان کرد: پرستاران قمی در نماز جمعه هفته جاری با حضور در مصلی قدس نسبت به پایش سلامت نمازگزاران به صورت رایگان پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن