Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:45:28 GMT

توطئه ایران هراسی ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۹۲۶

توطئه ایران هراسی ناکام ماند

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم گفت: وزیر امور خارجه آمریکا با هدف ایران هراسی و کاهش نفوذ منطقه‌ ای ایران و کمرنگ جلوه دادن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کرد که در تحقق اهداف خود ناکام ماند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارَم ظهر در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران تحرکات دشمن برای کمرنگ کردن جشن‌ انقلاب بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی بر افکار عمومی تسلط پیدا کند و با خود همسو کند.
امام جمعه قشم گفت: امسال مردم و مسوولان، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه بی نظیری برگزار و بار دیگر دشمنان را مایوس می کنند.
وی افزود: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه به درخواست حکومت کشورها انجام شد؛ اما دشمنان سعی دارند این حضور را به وضعیت اقتصادی معیشتی مردم گره بزنند تا از این طریق بتوانند قدرت و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی را کاهش دهند.
تارَم اظهار داشت: دسیسه های دشمن اتحاد ملت و نظام را نشانه گرفته است و استکبار قصد دارد مردم و انقلاب را از یکدیگر جدا کند.
وی ادامه داد: دشمن سیاه‌نمایی و شایعه‌ پراکنی یکی از توطئه‌های دشمن است که این امر مسوولیت مدیران جامعه را سنگین تر می کند.
امام جمعه قشم گفت: مسوولان باید مراقب باشند که در گفتار و کردار خود در راستای اهداف دشمنان گام برندارند و مواضعی اتخاذ نکنند که از آن علیه نظام و مردم بهره برداری شود.
وی افزود: مسوولان باید از نسل جوان، نیروهای متخصص داخلی و توان ملی برای حل مشکلات اقتصادی معیشتی استفاده کنند و برای ساماندهی قیمت‌ها تلاش شبالنه روزی داشته باشند.
تارَم ادامه داد: رسانه ‌ها نیز باید با تولبید محتوای کارامد و انقلابی در راستای خنثی‌ کردن دسیسه‌‌های دشمن و تزریق امید به آینده در جامعه نقش خود را ایفا کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جشن 40 سالگي انقلاب توطئه دشمن قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود

به گزارش همشهری آنلاین، بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان خانه واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری نمود که تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

روز جمعه گذشته یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است، وارد بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس شده و در روند خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم اختلال ایجاد کرد.

با صحبت‌های انجام‌شده با این فرد نهایتاً قانع شده و بخش کنسولی سفارت را ترک کرده و پس از خروج از ساختمان سفارت ایران نهایتاً پلیس این فرد را دستگیر کرد.

کد خبر 847042 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سفارت ایران و فرانسه

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است