Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ها کارنامه انقلاب اسلامی را در عمر 40 ساله اش درخشان ارزیابی کرده و اقدامات انجام شده نظام را موفق عنوان کردند.

امام جمعه شهرستان خمین گفت:دستاوردهای نظام اسلامی در چهار دهه حیاتش باید به خوبی تشریح شود تا زوایای پیدا و پنهان اقدامات صورت گرفته مطرح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام «علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار و عزت ایران عصبانی هستند و به همین دلیل با تضعیف باورهای دینی و بزرگنمایی مشکلات مردم می کوشند توطئه های پلیدشان را جامه عمل بپوشانند.
وی توضیح داد: دشمنان می دانند ایمان و اعتقاد نیروی محرکه نظام اسلامی است و مردم با وجود همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده اند.
امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متعلق به همه لایه های مردمی و ارکان نظام است.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار داشت: مسئولان و مردم باید همدوش هم در حل مشکلات بکوشند چراکه این نظام الگوی تمام عیاری برای آزادی خواهان دنیا است.
وی کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی فقط وظیفه دولت قوای سه گانه نیست و کسی اجازه ندارد به جای عمل به وظیفه خود مدام انتقاد کند.
امام جمعه خمین ادامه داد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران با وحدت و صبر خود از معضلات تحریم و فشار اقتصادی نیز خواهند گذشت.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: کسانی که در شرایط سخت اقتصادی کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار و یا منابع کشور را اختلاس می کنند بزرگترین ضربه را به نظام می زنند.
وی با اشاره به دیدار با کشاورزان، ورزشکاران، پرستاران و دانش آموزان خمین، ادامه داد: آحاد مردم برخلاف مشکلاتی که وجود دارد همواره در صحنه حضور دارند و این نشان از شعور بالای سیاسی و فرهنگی انان است.
امام جمعه خمین اظهار داشت: نیاز است که در سال اینده بودجه کشور به درستی ترسیم شود و جلوی بسیاری از هزینه های اضافی نظیر برگزاری همایش ها و جشنواره ها گرفته شود و این منابع برای رفع محرومیت مناطق حاشیه ای و روستایی هدایتگری شود.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده است.

***امام جمعه آشتیان :اتحاد ملت و ولایتمداری سرمایه سترگ نظام اسلامی است
امام جمعه آشتیان در خطبه های نماز آدینه این هفته در مصلی آیت الله دانش این شهرستان گفت: بهمن ماه انقلاب اسلامی است که در خود حوادث زیادی را دارد و ماحصل حیات چهل ساله نظام اسلامی مردم بصیر ، مقاومت اسلامی و اقتداری است که در سایه نعمت ولایت فقیه حاصل شده است.
حجت اسلام «غلامرضا نیشابوری» افزود: انقلاب اسلامی ایران در اتکا به اسلام و عشق به شهادت با سایر انقلاب ها متفاوت است و در سایه سرمایه های مردمی توانسته با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان و بدخواهانش ایستادگی کند.
وی توضیح داد: در شرایط کنونی ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی است تا توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری به شکست بیانجامد.
امام جمعه آشتیان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اشتغالزایی و مقابله با بیکاری اولویت روز جامعه است و باید از سرمایه های موجود در روستاها و حوزه تولید به نحو بهینه در راستای درآمدزایی و شغل آفرینی بهره گرفته شود.
حجت الاسلام نیشابوری اظهار کرد: سهم اعتباری آشتیان نیازمند بازنگری است و باید برای توسعه متوازن این شهرستان رقم مطلوبی از اعتبارات استانی به مردم این خطه اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی مجتمع علامه آشتیانی از سال 83 کلید خورده و تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای آن صرف شده و باید در بازه زمانی مناسب برای بهره برداری هنرمندان آماده شود.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: با توجه به معضلات فصل راه ایجاد زیرگذر راهجرد برای تسهیل در تردد مردم آشتیان ضروری است.
حجت الاسلام نیشابوزی گفت: پروژه ایران هراسی دشمنان به دلیل ترس از اقتدار جمهوری اسلامی است، بدخواهان نظام در 40 سال گذشته دسیسه های فراوانی کرده اند اما هربار ایرران قوی تر و عزتمند تر بوده است.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 منطقه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
9930/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه چهل سالگي انقلاب استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند