Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولان باشگاه و سرمربی خواهش می‌کنم که با جدایی من موافقت کنند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

اکبر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه مدتی پیش درخواست جدایی از صنعت نفت را کرده بود، اظهار داشت: من چند هفته قبل هم در مصاحبه‌ای گفتم که به دلیل شرایط خانوادگی‌ام نمی توانم در آبادان بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تا به امروز اتفاق جدیدی نیفتاده و باشگاه هم با جدایی من مخالفت کرده است. من هیچ مشکلی در نیم‌فصل اول نداشتم و بازی در تیم پرطرفدار صنعت‌نفت برای هر بازیکنی افتخار است اما باور کنید که شرایط خانوادگی اجازه نمی‌دهد که اینجا بمانم.

وی ادامه داد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و دوست دارم بدون مشکل و دلخوری از صنعت‌نفت جدا شوم. واقعا زندگی‌ام در حال نابودی است و از مسئولان صنعت‌نفت خواهش می‌کنم رضایت‌نامه‌ام را بدهند. من دوست ندارم اینجا بمانم ولی نمی‌توانم کاری انجام دهم، واقعا با ذهن درگیر نمی‌توانم بازی کنم و اگر شرایط روحی خوبی نداشته باشم چگونه می‌توانم به تیمم کمک کنم؟

ایمانی تصریح کرد: وقتی بازیکنی در یک تیم با مشکل مواجه می‌شود و قصد جدایی دارد، مسئولان آن باشگاه هم با شرایط آن بازیکن کنار می‌آیند. قسم می‌خورم که فقط به دلیل شرایط خانوادگی نمی توانم اینجا بمانم و از باشگاه خواهش می‌کنم که با جدایی‌ام موافقت کند. این موضوع تمرکز را از من گرفته و اگر بمانم حتی نمی‌توانم 10 درصد هم خودم را نشان دهم.

مذاکره صنعت نفت آبادان با سرلک و نویدکیا/ مخالفت با جدایی ایمانی

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی