Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به اينکه 13 جمادي الاول سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، گفت: آيين هاي عزاداري ايام فاطميه در سال جاري با عظمت برگزار شود زيرا اين امر ارادت شيعيان و مسلمانان را به اهل بيت نشان مي دهد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه افزود: با توجه به اينکه امسال ايام فاطميه با دهه فجر مصادف شده است، بايد در برگزاري برنامه هاي دهه فجر نيز شان اين ايام در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به دستگيري و زنداني شدن «مرضيه هاشمي» در آمريکا، ادامه داد: کساني که ادعاي آزادي دارند از حجاب زن مسلمان ترسيدند و بدون دليل وي را دستگير و زنداني کردند؛ اين امر نشان داد که بايد عوامل استکبار را بشناسيم و بدانيم آنان بويي از انسانيت نبرده اند و تفکر و تعقل ندارند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي اضافه کرد: آمريکا که داعيه ابرقدرتي و مديريت دنيا را دارد، از درون خالي است و نقش قدرتمداري و مديريت را بازيگري مي کند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي ادامه داد: همانطور که شوروي سابق به اضمحلال رسيد، اين قدرت تو خالي نيز به سمت نابودي مي رود زيرا از داخل سست و پوک هستند.
وي با اشاره به لزوم حمايت مسوولان و مردم از توليد داخلي نيز افزود: اشتغال زايي بسيار مهم است و بايد مورد توجه قرار گيرد و تا زماني که بحث توليد داخلي حمايت نشود، مسئله اشتغال نيز بلاتکليف مي ماند.
وي مسوولان را به پيروي از منويات رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي دعوت کرد و گفت: حل مسئله بيکاري و اقتصاد کشور نيز در گرو حل مشکلات توليدات داخلي است.
وي اضافه کرد:مسئله قاچاق دام در اين استان نيز بايد مورد توجه قرار گيرد زيرا قابل توجيه نيست که از کشور ما دام قاچاق شود و ما مجبور به واردات دام شويم.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
3072/9918
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم