Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:22:59 GMT

لغو ۲ پرواز فرودگاه اهواز به خاطر گرد و خاک

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۴۹۱

لغو ۲ پرواز فرودگاه اهواز به خاطر گرد و خاک

خبرگزاری ایرنا: محمد رضا رضایی روز جمعه اظهارداشت: ۲ پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره‌های ۰۲۰ و ۰۲۱ در مسیر تهران- اهواز و اهواز- تهران به ترتیب در ساعت‌های ۹:۱۰ و ۹:۵۵ لغو شد.

وی با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار از روز گذشته به استان خوزستان، عنوان کرد: در این رابطه نیز پرواز‌های شماره ۵۶۲۸ و ۵۶۸۳ مربوطه به هواپیمایی آتا در ساعت‌های ۱۰:۵۰ و ۱۶ از تهران به اهواز با تاخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این پرواز ایرلاین کارون از تهران به مقصد اهواز در ساعت ۱۲:۲۰ با شماره ۲۶۲۰ تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

بر اساس این گزارش مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا خبر داد و گفت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز دید افقی در شهر‌های بستان به ۳۰۰ متر، اهواز ۷۰۰ متر، شوش ۲۰۰ متر، آبادان ۸۰۰ متر، شوشتر ۹۰۰ متر، شادگان ۵۰۰ متر، ماهشهر یک هزارو ۲۰۰ متر، دزفول و مسجدسلیمان یک هزار و ۵۰۰ متر و در گتوند یک هزار متر رسید.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

گفتنی است تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیر‌های پروازی از اهواز و برعکس هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: لغو پرواز فرودگاه اهواز گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد