Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهركرد امروز، ٢٨ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، اظهار كرد: ٤٠ سال است كه از حیات، سرافرازی و سربلندی حكومت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و همواره دشمنانی از همان سال‌های نخست برای شكست و نابودی این نظام مقدس لحظه شماری كردند اما طی گذشت زمان، بسیاری از آن‌ها به هلاكت رسیدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی موجب سردرگمی دیگر دشمنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توطئه‌ها و دشمنی‎‌های بسیاری از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده و همچنان ادامه دارد، اما همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی است.
امام جمعه موقت شهركرد خاطرنشان كرد: به راستی كه ایران در حال حاضر با گذشته قابل قیاس نیست چراكه علی‌رغم آن همه قلدری‌های حاكمان قبل از انقلاب، ایران دست نشانده حكومتی بوده كه حاكمانش حتی برای گرفتن هر تصمیمی می‌بایست از امریكا كسب تكلیف می‌كردند اما اكنون ایران در سیاست جهانی بسیار تاثیرگذار بوده و یك منطقه را اداره و ایفای نقش می‌كند.
وی بیان كرد: همواره دشمنان اسلام طی این سال‌ها از ترفندهای مختلفی مانند جنگ و فتنه برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده كرده اما به بركت قداست دین و شهدا به هدف خود نرسیده است.
حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه تاكید كرد: آخرین ترفند دشمن كه به نظر می‌رسد آخرین تیر تركشش برای ضربه به نظام باشد، ترفند نفوذ است كه به مراتب بسیار خطرناك‌تر از دیگر توطئه‌های دشمن است و لازم است كه بسیار محتاطانه عمل كرد و آگاه بود.
امام جمعه موقت شهركرد گفت: هیچگاه نمی‌توان كارگزاران كنونی دولت را با كارگزارن قبل از انقلاب مقایسه كرد چراكه قبل از انقلاب بسیاری از آن‌ها یهودی و بهائی بوده‌اند و طرز فكر و اهدافشان برخلاف آرمان‌های مقدس نظام جمعوری اسلامی بوده است.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه اول فاطمیه(س) بیان كرد: همانطور كه وجود اهل بیت عصمت و طهارت برای انقلاب بسیار تأثیرگزار بوده لازم است كه با برگزاری جلسات دینی در مساجد و خانه‌ها ارادت خود را بیش از گذشته به ایشان اثبات كنیم.
امام جمعه موقت شهركرد گفت: عفاف و حجاب تنها مختص خانم‌ها نیست، بلکه مردان و تمام اقشار جامعه نیز ملزم به رعایت آن هستند. البته مردم کشور، مردمی مقیدند و مسئله حجاب و عفاف اعتقاد قلبی مردم است.
وی با اشاره به اینكه اصرار به جا انداختن موسیقی سعادت‌بخش نیست، تصریح كرد: در هیچ حدیث و آیه‌ای درباره موسیقی سخن گفته نشده و اگر سعادت بخش بود و موجب هدایت ما می‌بود، حتما در قرآن و احادیث به آن اشاره می شد.
وی بیان كرد: اجرای احكام موجب سعادت، آرامش و سلامت روحی جامعه می‌شود و هر كجا كه مشكلی از جمله دزدی، اختلاس و ... بوده بر اثر بی‌تقوایی و نادانی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد