Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد حضرت پور شهردار ارومیه در آیین افتتاحیه مرکز تجاری تورک مال ارومیه اظهار کرد: این روز‌ها خبر‌های خوبی در جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی شنیده می‌شود و از تمامی دست اندرکاران و همچنین استاندار آذربایجان غربی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت فوق العاده‌ای برای سرمایه گذاری است، افزود: خوشبختانه جز ۵ استان امن کشور هستیم و این بستر بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار ارومیه با انتقاد از برخی تنگ نظری‌ها در شهر ارومیه گفت: شهر ما طوری است که هرکسی بخواهد عمل و اقدامی کند، سد راه کنندگان و تخریب کنندگانی پیدا می‌شوند که مانع کار مثبت شوند.

حضرت پور با اشاره به افتتاح پروژه تورک مال ادامه داد: از تمامی کسانی که در این استان زحمت کشیدند و به ویژه از استانداران سابق جناب آقایان جلال زاده و سعادت و همچنین آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی سپاس و تشکر ویژه دارم.

وی یادآور شد: مرکز تجاری تورک مال اتفاق خوبی در شهرمان است که پس از سال‌ها شاهد افتتاح همچنین مرکزی هستیم.

حضرت پور با انتقاد از کم کاری‌ها و عقب ماندگی‌ها در ارومیه و آذربایجان غربی تصریح کرد: اختلاف در جامعه سبب عقب ماندگی می‌شود و راه پیشرفت و توسعه از وحدت و اتحاد نشات می‌گیرد.

وی انتقاد کرد: در دهه‌های گذشته انگ ناامنی را بر این شهر و استان زدند تا باعث فرار سرمایه گذاران شوند، همان‌هایی که در شعار خود را طرفدار ارومیه و آذربایجان نشان داده، اما در عمل برعکس عمل می‌کردند.

حضرت پور تاکید کرد: هرکسی که برای مردم و توسعه شهرمان قدمی بردارد، قدردان وی هستیم و هرآنچه در توان داریم کمکش می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه‌هایی همچون تورک مال سبب اشتغالزایی در سطح شهر می‌شود و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشت، افزود: نباید منتظر یافتن شغل در ادارات دولتی بود بلکه مردم و سرمایه گذاران باید خودشان وارد عمل شوند و آستین بالا بزنند، چرا که به هیچ وجه برای بیش از ۴۰ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی و بیکار امکان جذب در مراکز دولتی وجود ندارد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه راه نجات جوانان سرمایه گذاری است، اظهار کرد: سرمایه‌های خرد در سطح شهر باید برای اشتغال جوانان تجمیع و بکارگیری شود.

حضرت پور گفت: موقعیت خاص ارومیه و وجود بستر‌های لازم برای توسعه و پیشرفت سبب شده که سود سرمایه گذاری سرشاری در شهرمان وجود داشته باشد که هم برای شهروندان و هم برای سرمایه گذاران شرایط ایده آلی است.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه گسترش صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این راستا یکی از مهمترین راهکار‌ها برای توسعه ارومیه است، خاطرنشان کرد: باید به فکر جذب گردشگران خارجی باشیم تا با سود سرشار ناشی از این صنعت پرمنفعت وابستگی به فروش نفت در کشور نیز کاهش یابد.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح مجتمع تجاری تورک مال در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید

فرخ هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک اظهار کرد: نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) امروز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و جمعی از مدیران ادارات، نهادها و صاحبان حرفه‌ها و صنایع ومشاغل با بر پایی غرفه‌های فعال واحد دانشگاهی آغاز به‌کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموزان در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در واحد اندیمشک افتتاح شد و امیدواریم که این حرکت سرآغاز تحولی مثبت و رویکردی مؤثر در مسیر حرکت تحولی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان و جوانان جویای حرفه و تخصص نتایج خوبی رقم بخورد و با حضور همشهریان در این رویداد تأثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

هدایی عنوان کرد: رویداد صدرا با تأکید بر توسعه اشتغال و راهبردهای کلان دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای، ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، جامعه و صنعت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد صدرا به‌صورت ترمی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: مهارت‌افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به‌عنوان مدرسان مهارتی از دیگر اهداف اجرای طرح «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت برای خود و کشور استفاده کنند.

هدایی با تأکید بر اینکه دانشجویان با بازدید از این غرفه‌ها با فرآیند تولید و ایده‌های جدید آشنا می‌شوند، ادامه داد: این ارتباط هرچه بیشتر شرایط مساعدتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می‌ آورد.

وی یادآور شد: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی برگزار و بازدید وحضور برای عموم مردم در دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک مهیا شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903178

دیگر خبرها

  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی