Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:49:05 GMT

سپاهان از دشتی و حسینی به ابراهیمی رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۵۸۷

سپاهان از دشتی و حسینی به ابراهیمی رسید

در نهایت مشکل رضایت نامه محمد ابراهیمی حل شد و باشگاه گل ریحان البرز با جدایی این بازیکن موافقت کرد تا سومین خرید نقل و انتقالاتی سپاهانی ها هم در پنجره زمستانی رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک مهاجم هدف، دو وینگر و یک مدافع از اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان در پنجره زمستانی بود، که تاکنون سه بازیکن برای پوشش نقاط ضعف طلایی پوشان و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیرقلعه نویی در اولین گام با محمد مسلمی پور به توافق رسید تا برای سعید آقایی در پست دفاع چپ جایگزین داشته باشد و در گام بعدی علی قربانی را به اصفهان آورد تا در روزهای محرومیت و مصدومیت استنلی کی روش و همینطور روزهایی که تیم می خواهد با دو مهاجم بازی کند، دستش خالی نباشد.


حالا در پست وینگر که طی نیم فصل امیرقلعه نویی فقط ساسان انصاری و مهرداد محمدی را در اختیار داشت هم محمد ابراهیمی را به خدمت گرفته تا در دو پست وینگر چپ و راست هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشد. البته پیش از اینکه سپاهانی ها به دنبال محمد ابراهیمی بروند، برای جذب علی دشتی وینگر سایپا و همینطور محمدرضا حسینی هافبک مهاجم ذوب آهن نامه رسمی فرستاده بودند که با مخالفت علی دایی و علیرضا منصوریان، در نهایت شرایط جذب محمد ابرهیمی فراهم شد که روزهای خوبی در تبریز با امیرقلعه نویی پشت سر گذاشته است.


البته این پایان کار سپاهان در پنجره زمستانی نخواهد بود و آنها در تلاشند در صورت رضایت هیئت مدیره باشگاه و همینطور شرکت فولاد مبارکه یک بازیکن خارجی خوب و با کیفیت به جمع خود اضافه کنند.

محمد ابراهیمی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ابراهیمی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، شب بازی با ‏کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، رفتار عجیب و غریبی داشت. ‏

یونایتد که ابتدا از حریف چمپیونشیپی خود 3-0 جلو افتاده بود در ‏نیمه دوم برتری را با تساوی 3-3 عوض کرد و در وقتهای اضافه اگر ‏گل کاونتری آفساید اعلام نمی‌شد حتی بازی را باخته بود. یونایتدها ‏در ضربات پنالتی پیروز شدند ولی واکنش آنتونی بعد از برد تیمش ‏خیلی زود سوژه شد. ‏

آنتونی به سمت بازیکنان کاونتری رفته و درحالیکه دستش را روی ‏گوش خود گرفته بود برای آنها کری‌خوانی کرد. این رفتار آنتونی باعث ‏شد هواداران رقبای یونایتد این تیم و وینگر برزیلی را به شدت مسخره ‏کنند. ادعای رقبای یونایتد این بود که شیاطین سرخ به جایی ‏رسیده‌اند که پیروزی میلی‌متری و شانسی در ضربات پنالتی آنقدر ‏خوشحال‌شان می‌کند که برای حریف چمپیونشیپی اینطور خط و ‏نشان بکشند. ‏

همین تمسخرها باعث شد حتی هواداران یونایتد هم از آنتونی انتقاد ‏کنند. یونایتدها می‌گویند هیچ دلیلی بر این نوع خوشحالی آنتونی بعد ‏از آن بازی نبوده و وینگر برزیلی نباید بهانه دست رقبا می‌داده است. ‏

آنتونی امروز مقابل همه انتقادها ایستاد و گفت عذرخواهی نمی‌کند ‏چرا که اعتقاد دارد از تیمش دفاع کرده و جواب شیطنت‌های بازیکنان ‏کاونتری را داده است. ‏

وینگر برزیلی یونایتد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" کاونتری ثابت ‏کرد چرا به نیمه‌نهایی رسیده. ما به خاطر هواداران به دنبال رسیدن ‏به فینال بودیم و رسیدیم. بازیکن آنها با هواداران ما درست برخورد ‏نکرد و من در گرماگرم مسابقه و جو بازی به تحریک آنها جواب دادم. ‏کاری که من کردم دفاع طبیعی از باشگاهم بود".

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏