Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت الاسلام حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به ۳۰دیماه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به تبیین ویژگی های ایشان پرداخت و گفت:شاید در تاریخ مظلومیت واقعیتی جانگداز تر از شهادت حضرت فاطمه(س) نیست و وی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:حضرت فاطمه زهرا(س)نقش بزرگی در دفاع از ولایت ایفا کرده و نخستین شهید راه ولایت است.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به ۲۹دیماه روز غزه، نماد مقاومت فلسطین، به تشریح موقعیت این شهر پرداخت و گفت:غزه مدت هاست که در محاصره با اسرائیل قرار گرفته است که در دنیا معروف شده غزه بزرگترین زندان جهان است.


حجت الاسلام حقیقت ادامه داد:مردم غزه با مقاومت خود توانسته اند سیاست های اسرائیل را شکست دهند.


وی با بیان اینکه اسرائیل چند جنگ نابرابر با غزه داشته است تصریح کرد:اسرائیل در چهار جنگ نابرابر خود با مردم غزه بازهم شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به اینکه جنایت های آمریکا سرآغاز خصومت مردم به این کشور بود گفت:در استانه پیروزی انقلاب اسلامی مردم تنها شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند اما با حمایت سران آمریکا از شاه،شعار مرگ بر آمریکا مردم هم به میدان آمد.


حجت الاسلام حقیقت افزود:ماهیت انقلابی،استقلال طلبی و ضد استکباری ایران از دلایل خصومت آمریکا با ایران است و اگر آمریکا به ملت ایران خیانت نمیکرد انقلاب بوجود نمی آمد.


وی با بیان اینکه پیشرفت و بالندگی انقلاب در طول ۴۰سال برای آمریکا قابل تحمل نیست گفت:بیداری ملت ها در برابر قدرت های ظلم ستیزبه نوعی الهام گرفته از انقلاب است و ایستادن ایران در برابر آمریکا برایشان خوشایند نیست.


امام جمعه موقت بافق ایران را از دکمه های خوب برای آمریکا بیان کرد و ادامه داد:ایران جزو کشورهای ثروتمند و پیشرفته دنیاست که از دست دادن چنین کشوری برای آمریکا سخت است.


سالروز ترور حسن علی منصور نخست وزیر رژیم شاه و تشریح جنایات وی در طول انقلاب و رحلت شیخ عباس قمی و تبیین ویژگی های وی از دیگر مسائلی بود که حجت الاسلام حقیقت به آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ ا
پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی برای امریکا قابل تحمل نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟