Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حلقه‌های صالحین و رویش زیبای انقلاب اسلامی است؛ به جایگاه و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: امروز هیچ کشوری در دنیا جرأت «نگاه چپ» به جمهوری اسلامی ایران را ندارد. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده و دشمن شکن مردم مومن و خداجوی این شهر در مسجد امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب 40 ساله اسلامی ایران در این مدت 40 سال توطئه های زیادی را پشت سر گذاشته است؛ اما دشمن استکباری و در رأس آن آمریکا همچنان در پی دشمنی و توطئه علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بیرجند: لیبرال‌ها و سکولارهای غرب‌زده فکر براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهند بردتهران| پیشرفت ایران اسلامی در گِرو اعتماد به سرمایه‌های داخلی استامام جمعه اهواز: نباید "فقر" سهم مردم خوزستان از منابع غنی نفتی و صنایع پتروشیمی باشد

وی با اشاره به تلاش مسئولان آمریکایی برای همراه ساختن دیگر کشورها در دشمنی علیه ملت بزرگ ایران افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده‌ که هیچ کشوری جرأت ندارد به ایران اسلامی نگاه چپ بیندازد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا در 40 سال گذشته قصد داشت اساس انقلاب اسلامی را از هم پاشانده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد خاطرنشان کرد: عصبانیت امروز آمریکایی‌ها از ملت و نظام ایران اسلامی طبیعی است چرا که امروز انقلاب 40 ساله اسلامی ایران با وجود همه فشارها و تهدیدهای دشمنان به قدرتی بزرگ در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند قدرت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران را - با وجود همه دشمنی‌ها و فشارهایی که جبهه استکبار علیه ملت بزرگ ایران به کار بسته است - تحمل کند به جمله معروف شهید بهشتی درباره دشمنی‌های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: امروز باید خطاب به سران کشور استکباری آمریکا این جمله شهید بهشتی را یادآور شویم که «آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر»؛ چرا که 40 سالگی انقلاب اسلامی ابتدای راه رسیدن به ارزش‌ها و آرمان‌های والای این انقلاب بزرگ و الهی است.

وی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت 40 سال پس از پیروزی آن بسیار زیاد بوده و باید به نسل جدید جامعه معرفی شود افزود: اگر می‌خواهیم به نسل جوان جامعه بگوییم که انقلاب برای آنان چه کرده است؛ باید شرایط رژیم طاغوت را برای آنان توضیح دهیم و آن را با شرایط امروز کشور مقایسه کنیم.

خطیب نماز جمعه سمنان رژیم ستم‌شاهی و طاغوتی پهلوی را نماد اسلام ستیزی، اخلاق ستیزی، مردم ستیزی و استقلال ستیزی دانست و با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران با محوریت اسلام، قرآن، اخلاق، مردم محوری و استقلال به میدان مبارزه با رژیم منحوس پهلوی آمدند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر این محورها به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در مدت 40 سال عمر با برکت خود رویش‌هایی را تجربه کرده است؛ از حلقه‌های صالحین به عنوان یکی از رویش‌های زیبای انقلاب اسلامی نام برد و با اشاره به اینکه امروز بیش از 200 هزار حلقه صالحین در کشور فعال است افزود: امروزه صدها هزار و میلیون‌ها جوان، نو جوان و پیشکسوت خواهر و برادر کشور در این حلقه‌های صالحین سازمان‌دهی شده اند تا برای آینده این مرز و بوم تربیت شوند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حلقه‌های صالحین دغدغه‌های آینده کشور را برطرف می‌کند خاطرنشان کرد: همین جمله مقام معظم رهبری در اهمیت حلقه‌های صالحین کافی است (و حجت را بر همگان تمام می‌کند).

وی با تأکید بر اینکه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در حلقه‌های صالحین تربیت می‌شوند تا مدیریت کشور را در آینده به دست بگیرند؛ خطاب به مسئولان کشور تأکید کرد: مسئولان کشور باید به حلقه‌های صالحین اهمیت داده و به آن کمک کنند تا اعضای آن برای آینده کشور آماده شوند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان این که باید حلقه‌های صالحین به عنوان رویش مهم انقلاب اسلامی حفظ شود؛ از مردم این کشور خواست تا با حضور در این حلقه‌های صالحین به حفظ آن کمک کنند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی ولایتمداری و دفاع از امامت نامبرد و با تأکید بر اینکه امروز افراد جامعه باید از آن حضرت درس حمایت و دفاع از ولایت را بیاموزند تصریح کرد: ماه‌های جمادی الاول و جمادی الثانی متعلق به حضرت فاطمه زهرا (س) و ماه‌های ولایت است و از این رو باید حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) در این ماه‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای ارتش در روزهای اخیر بیان کرد: در این سانحه جمعیت فرزندان خادم مردم ایران به شهادت رسیدند و ملت بزرگ ایران نیز در غم خانواده‌های آنان شریک است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

حضرت عبدالعظیم (ع)؛ الگویی برای جهاد تبیین

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز  منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است