Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری لرستان گفت: در هفته آینده کانال انتقال آب های سطحی مسکن مهر این شهرستان به صورت موقت به سه کانال مجزا اصلاح و تقسیم می شود.

به گزارش ایرنا، احمد مرادپور روز جمعه درجمع خبرنگاران در پلدختراظهار داشت: برای برون رفت از مشکل آبگرفتگی مسکن مهرپلدختر تا عملیات آبخیزداری که سال آینده انجام می شود ضرورت دارد در اسرع وقت برای هدایت روان اب ها، کانال مسکن مهر و ورودی شهر که تجمیع شدند، با کمک شهرداری پلدختر به صورت مجزا به سه کانال تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرو ریختن کانال انتقال آب های سطحی خیابان ولی عصر(عج) شهر پلدختربیان کرد: این کانال قدیمی و فرسوده بوده و دچار نشست می شود و اکنون ریزش و تخریب آن بر اثر سیلاب های اخیر تا جایی گسترش یافته که برای ساکنان این خیابان و سازه های تجاری و مسکونی مردم بسیار خطرناک است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: با توجه به اینکه این کانال در حاشیه و نزدیکی جاده ترانزیتی پلدختر – خرم آباد و پلدختر – اندیمشک دچار فرو نشست خیلی بزرگی شده ضرورت دارد اصلاح وبازسازی آن در اولویت دستگاه ها قراربگیرد.
مرادپور ادامه داد: در هفته آینده نیز برنامه ریزی لازم برای آغازعملیات بهسازی کانال خیابان ولی عصر(عج) پلدختر انجام می شود.
7273/7272

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كانال مسكن مهر عمراني پلدختر كانال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: به دام انداختن مار عظیم‌الجثه در یک روستا (فیلم) نبرد حماسی دو تمساح نر بزرگ در زمین گلف (فیلم) فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیر‌های گرسنه (فیلم)

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد