Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: این خانم که آمریکایی و مسلمان است، علاوه بر زندانی شدن، مورد توهین و کشف حجاب اجباری هم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: آمریکائیان که پیوسته دم از حقوق بشر می‌زنند، برای مسلمانان و امثال مردم ایران و فلسطین حقی قائل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام‌جمعه نوشهر با طرح این پرسش که زندانی کردن کسی که برای دیدن خانواده‌اش به آمریکا رفته است و اهانت به عقاید و شخصیت او چه معنایی دارد؟، گفت: بی‌ احترامی و بی‌ اعتنایی غربیان را به حقوق بشر، در موضوع تحریم نیز می‌بینیم به‌ نحوی‌ که عزیزان ما در ارتش برای کاهش آثار تحریم، به یاری اقتصاد کشور آمده‌اند و در حادثهٔ اخیر که برای بوئینگ 707 ارتش پیش آمد، تعدادی از آنان شهید شدند.
وی افزود: دشمنان دلشان می‌خواهد با تحریم ها کشور متلاشی و مردم ناامید شوند ولی نیروهای مسلح در نقطهٔ مقابل به مردم کمک می‌کنند تا خسارات اقتصادی کمتر شود.
او ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی هم نیروی هوایی، کشتی‌های حامل آذوقه را مراقبت و همپایی می‌کرد تا غذای مردم تأمین شود و در واقع نیروهای مسلح ما جدا از وظیفهٔ نظامی خود، برای خدمت به مردم و ارکان نظام که اقتصاد یکی از آن ارکان است کار می‌کنند.
مشایخ گفت: کسی که در چنین مسیری گام برمی‌دارد اگر جانش را از دست بدهد شهید است، همچنان‌که اگر کسی در زمان جنگ و در راه خدمت، براثر تصادف می‌مرد شهید محسوب می‌شد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خانواده خطبه های نماز جمعه مردم ایران مسلمان آمریکایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، یک منبع امنیتی از اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس نیروهای امنیتی یمن موفق شده‌اند که فعالیت‌های اطلاعاتی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به شکست بکشانند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی یمن روز آینده طی بیانیه‌ای رسمی جزییات این موضوع را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6097674

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • عکس حجـاب و پوشش بسیار متفاون مجری زن جنجالی تلویزیـون
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد