Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:24:01 GMT

برف راه بیش از 140 روستای خلخال را بست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۲۸۶۴

برف راه بیش از 140 روستای خلخال را بست

محمد قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازگشایی و برفروبی راه های مسدود شده از برف روستاهای خلخال در سه بخش مرکزی ، شاهرود و خورش رستم با استفاده از ظرفیت 20 گروه راهداری و بکارگیری 25 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و برفروبی آغاز شده است.
وی اظهار داشت: ارتفاع برف در برخی از راه های ارتباطی روستایی به حدی زیاد است که ماشین آلات برف روبی همچون لودر و گریدر قادر به برفروبی نبوده و از بولدوزرهای سنگین راه سازی با استفاده از تریلی های کمر شکن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران در حال حاضر غیر از راه مسدود خلخال به پونل در استان گیلان سایر راه های فرعی و اصلی بین شهری این شهرستان باز بوده و تردد در آنها با استفاده از زنجیر چرخ جریان دارد.
وی اظهار داشت: راهداران مستقر در گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم و تنها جاده قابل استفاده منطقه برای دسترسی به استان همسایه گیلان ، شب سختی را برای باز نگهداری این گردنه برف و کولاک گیر پشت سر گذاشتند.
وی مردم را به پرهیز از سفرهای غیر ضروری به این منطقه فراخاند و افزود: با قطع بارش برف تا ظهر امروز وزش باد شدید و آغاز کولاک در گردنه های برفگیر و راه های کوهستانی منطقه دور از انتظار نیست.
ارتفاع برف در خلخال 22 سانتیمتر و در مناطق کوهستانی و گردنه ها بیش از 50 سانتیمتر گزارش شده است.
خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان های سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان استفاده از ظرفیت بارش برف شبانه روزی وزش باد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای «درتوم»

دریافت 12 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل در روستای درتوم از توابع شهرستان بجنورد شد.

کد خبر 6096696

دیگر خبرها

  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • جاری شدن سیل در روستای فیروزه
  • جاری شدن سیل در روستای «درتوم»
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر