Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سفر به چهارمحال و بختیاری و در جمع خبرنگاران گفت: تولیدات کشاورزی در کشور، از ۲۵ میلیون تن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، به ۱۲۲ میلیون تن در حال حاضر افزایش یافته که حدود پنج برابر است.

وی افزود: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی دستاورد‌های بسیاری کسب کرد تا زمینه را برای استقلال و خودکفایی کشور در حوزه مواد غذایی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجتی با اشاره به رشد ۲۰ برابری تولید محصولات باغی کشور تصریح کرد: در حوزه تولید گوشت طیور نیز از ۱۶۰ هزار تن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با رشد ۱۲ درصدی به بیش از ۲ میلیون تن رسیده است.

وی همچنین از صادرات ۶۵۰ میلیون دلار مواد لبنی طی سال جاری خبر داد و گفت: تولید پنیر در کشور از ۲ هزار و ۵۰۰ تن در سال ۵۶ به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تولید شیلات نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رشد قابل توجه از ۵۰ هزار تن به ۱.۱ میلیون تن رسیده است.

حجتی، استقلال در تولید مواد غذایی را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز با خودکفایی در تولید گندم، نان خارجی از سفره‌های مردم برچیده شده است و با تکمیل زنجیره از مزرعه تا سفره به بخش قابل توجهی از اهداف پیش بینی شده خود در این حوزه دست یافته ایم.

وی همچنین از ذخیره ۳۵ هزار تن سیب درختی و ۴۰ هزار تن پرتقال برای نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: ارسال به استان‌ها و ذخیره سازی در سردخانه‌ها آغاز شده است.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در روز پنج شنبه ۲۷ دی ۹۷ و بمنظور سرکشی، کلنگ زنی و افتتاح چند طرح حوزه کشاورزی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های بروجن و لردگان، به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/ش سفر وزیر جهاد کشاورزی به چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی بیان کرد: جامعه کارگری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عهد خود وفادار بوده و نقش غیرقابل‌ انکاری در توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی تصریح کرد: کارگران از اقشار مهم نظام هستند لذا توسعه و پیشرفت کشور به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند