Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@21:40:37 GMT

راه ارتباطی 92 روستای استان قزوین باز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۴۳۸

راه ارتباطی 92 روستای استان قزوین باز شد

جواد حق لطفی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی 50 روستای دیگر استان به دلیل کولاک و برف همچنان مسدود است که به دلیل تاریکی هوا از صبح فردا شنبه کار بازگشایی این مسیر‌ها آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته برای تسهیل در تردد خودرو‌ها و جلوگیری از انسداد مسیرهای ارتباطی از سه هزار تن ماسه و نمک استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش برف و کولاک راه ارتباطی 142 روستای استان قزوین را روز گذشته مسدود کرد.
390 راهدار با 280 دستگاه ماشین آلات در مسیرهای ارتباطی استان قزوین خدمت می کنند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان قزوین بارش برف خودرو روستای ارتباطی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان