Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:21:08 GMT

برق روستاهای آبیک وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۳۵۶۹

برق روستاهای آبیک وصل شد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار آبیک گفت: برق روستاهای بخش مرکزی این شهرستان که شب گذشته با بارش برف قطع شده بود، وصل شد.

مرتضی کشاورز کلهر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای وصل دوباره برق در این روستاها اصلاحات لازم در شبکه برق انجام شد.
وی همچنین گفت: در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی این شهرستان باز و مسیرهای دسترسی به روستاها نیز برف روبی شده و در تردد در آنها جریان دارد که لازم است رانندگان برای عبور در نقاط کوهستانی بخش تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اظهار داشت: از آنجا که آبیک قطب استان قزوین تولید مرغ و تخم مرغ است، تهمیدات لازم برای سوخت رسانی و تامین نهاده ها و خوراک طیور برای مرغداری های این شهرستان در شرایط نامساعد جوی اتخاذ شده است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام با 2 بخش مرکزی و بشاریات در شرق استان قزوین قرار دارد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف روستاها اتصال برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار