Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشحانیه قطر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در دوحه آغاز شد.

قرمزپوشان ایران در دومین بازی دوستانه در اردوی دوحه قطر با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسیدند. گل‌ های این بازی توسط سیامک نعمتی، علی علیپور (۲ گل) و سروش رفیعی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست 

پرسپولیس با لباس قرمز و تیم الشحانیه با لباس آبی در زمین حضور یافتند.  دقیقه ۱۱: پاس عمقی امید عالیشاه به مهدی شریفی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از روی دروازه حریف گذشت. دقیقه ۲۶: روی توپ ارسال از جناح راست، سیامک نعمتی در محوطه جریمه سمت چپ، توپ را کنترل کرد و با یک ضربه بغل پای دقیق گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. دقیقه ۲۷: سروش رفیعی با پاس خوبی علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه دیدنی علیپور توسط گلر حریف مهار و به کرنر تبدیل شد. در این دیدار که امروز جمعه در حال برگزاری است، حدود ۵۰ تا ۶۰ تماشاگر در زمین شماره ۷ اسپایر از نزدیک این مسابقه را به نظاره نشسته‌اند. دقیقه ۳۱:علی علیپور با یک فرار خوب، دروازه‌بان تیم الشحانیه را دریبل کرد، اما ضربه او قبل از ورود به دروازه، توسط مدافع حریف مهار شد که در ادامه، سروش رفیعی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که بار دیگر همان مدافع، توپ را از دروازه دور کرد. دقیقه ۴۵ :مهدی شریفی از سمت راست حرکتی را آغاز و با یک ارسال زیبا، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر دیدنی او دومین گل پرسپولیس را رقم زد. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه دوم

دو نکته جالب توجه در نیمه اول اینکه؛ هر چه از زمان بازی می‌گذشت، بر تعداد تماشاگران مخصوصا تماشاگران ایرانی افزوده می‌شد و دیگر اینکه در نیمه نخست حتی یک موقعیت برای تیم الشحانیه مهیا نشد چرا که حملات و برنامه‌های تاکتیکی حریف در خط میانی و خط دفاع پرسپولیس مهار و خنثی می‌شد و هیچ توپی به رادو نرسید. پرسپولیس در نیمه دوم با دو تغییر وارد زمین شد. کمال کامیابی نیا جای خودش را به بودیمیر داد که با شماره ۹۱ در زمین حضور یافت. همچنین محمد نادری هم به جای شجاع خلیل زاده وارد زمین شد.  دقیقه ۵۱: بودیمیر با یک پاس پشت پا، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه دیدنی علیپور دومین گل او و سومین گل پرسپولیس را رقم زد.  دقیقه ۵۶ :سروش رفیعی از فاصله حدود ۲۵ متری با یک شلیک زیبا، چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.  دقیقه ۶۲ :شوت بودیمیر به تیرک دروازه الشحانیه برخورد کرد و به بیرون رفت.  دقیقه ۶۵: آدام همتی به جای مهدی شریفی و امین اسدی به جای علی علیپور وارد زمین شدند. با حضور پرشمار هواداران ایرانی، کلیه بازیکنان و کادر فنی به طور جداگانه مورد تشویق قرار گرفتند.  دقیقه ۷۰: ضربه بازیکن شماره ۷۰ تیم الشحانیه توسط رادوشوویچ دفع و مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد. دقیقه ۷۱: سعید کریمی به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس به زمین آمد. دقیقه ۷۵: بازیکن شماره ۱۷ الشحانیه روی عالیشاه خطای شدید کرد که توسط داور کارت زرد گرفت. این کارت زرد اولین اخطار با کارت داور بود.  دقیقه ۷۸: محمد احسان حسینی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد. برتری پرسپولیس در این دیدار تا پایان ادامه یافت و دومین بازی دوستانه سرخپوشان در اردوی دوحه قطر با نتیجه چهار بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات ایران نهایی شد

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

انتهای پیام / 

پیروزی شاگردان برانکو مقابل حریفی قطری در دیدار دوستانه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا