Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: نقص فنی هواپیما منجر به لغو پرواز مشهد به تبریز شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۱۶ که قرار بود ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه امروز از مشهد به مقصد تبریز انجام شود به دلیل نقص فنی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تعداد مسافران این پرواز ۱۶۰ نفر بود که با هماهنگی انجام شده به هتل اعزام شدند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سطان بانوی میلیاردر از ایران ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم حادثه برای 2 جنگنده سوخو در آسمان / از سرنوشت یک خلبان خبری در دست نیست پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث اخبار حوادث مدیر روابط عمومی مشهد تبریز شهید پرواز مشهد عکس فیلم مادر در خیابان زن زندگی تخریب ویدیو ها من پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاشهای بی وقفه برای پیدا کردند این دختر 4 ساله ای این اقدام را مصداق بارز همدلی ، نوعدوستی ، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله ، مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیروهای امدادی انتظامی و مردمی و تلاشهای بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه