Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم راه یاب ملل مریوان شکست خورد.

هانیه زینالی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار که امکان برگزاری آن در زمین چمن ورزشگاه زاگرس شهر مریوان به دلیل بارندگی شدید میسر نبود با چند ساعت تاخیر در زمین چمن ورزشگاه سروآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هر 2 گل تیم همیاری آذربایجان غربی را «فاطمه شبان» به ثمر رساند و گل های تیم مریوان را «سرشین کمانگر» یک گل و «زهرا حاتم نژاد» 2 گل درون دروازه میهمان کردند.
وی با اشاره به اینکه تیم راه یاب ملل مریوان که مقام سوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر کشور را در کارنامه دارد، ادامه داد: جدال دور برگشت 2 تیم در سال گذشته، با میزبانی تیم همیاری آذربایجان غربی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
زینالی گفت: قضاوت این دیدار را «آسو جواهری» به عنوان داور نخست بر عهده داشت و «حدیثه مهدوی، سارا الماسی و فاطمه سپهری» نیز داوران کمک مسابقه بودند.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و برخورداری از 6 امتیاز همچنان در رتبه هشتم جدول باقی ماند و تیم راه یاب ملل مریوان با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت.
هم اکنون تیم شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با 21 و 16 در رده های اول و سوم جدول قرار دارند.
تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته هشتم این رقابت ها روز جمعه آینده در زمین چمن ورزشگاه خانه جوان ارومیه میزبان تیم سپیدار قائم شهر خواهد بود.
امسال هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری است.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر بانوان همياري آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گفته‌ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان عوامل نزاع و درگیری شب گذشته پل قویون ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، شب گذشته تصاویری از درگیری عده‌ای از جوانان قمه و چماق به دست در پل قویون ارومیه به‌طور وسیع و گسترده در فضای مجازی منتشر و موجب برهم زدن آرامش شهروندان ارومیه‌ای شد، چرا که این درگیری و شیوه راهبندان این افراد در یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین محورهای ارتباطی درون شهری ارومیه رخ داده بود.

در همین راستا سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

در همین راستا حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه‌های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

مجیدی ادامه داد: پس از بررسی و پیگیری‌های مجدانه انتظامی و قضائی و تلاش‌های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضائی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند، ۴ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 748036

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود