Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رفتار عجیب یک زن جوان آمریکایی با دختر خردسالش در یک مرکز درمانی در این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار عجیب مادر جوان آمریکایی با دختر خردسالش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، مشاهده می‌شود این زن با روشی خشن و وحشیانه اقدام به انتقال دخترش به بیرون از مرکز درمانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که او موی این دختر ۵ ساله را گرفته، او را روی زمین می‌کشد. در این ویدئو صدای این دختر که از شدت درد گریه می‌کند، شنیده می‌شود. این اتفاق روز دوشنبه در مرکز درمانی «راش کاپلی» در ایالت ایلینویز واقع در غرب میانه آمریکا رخ داد.
پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی آمریکا از آغاز تحقیقات در مورد آن خبر داد. پلیس رفتار این زن جوان را کودک‌آزاری و سوءاستفاده از کودک خواند و در بیانیه‌ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، اعلام شد که در جریان کامل این حادثه قرار گرفته و تحقیقات در مورد آن را آغاز کرده است. پلیس در این بیانیه که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که اکنون کودک ۵ ساله و همچنین کودک دیگر ۲ ساله این زن را به بستگانشان سپرده است.
گفتنی است؛ رفتار عجیب این مادر جوان آمریکایی در یک مرکز درمانی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز رفتار عجیب یک پدر آمریکایی با دخترش در یکی از فرودگاه‌های این کشور خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده، این مرد در حالی که کلاه کاپشن دخترش را در دست گرفته بود، او را روی زمین می‌کشید و به سمت محل پرواز هواپیما منتقل می‌کرد. این حادثه در سالن فرودگاه بین‌المللی واشنگتن آمریکا رخ داده بود.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سطان بانوی میلیاردر از ایران بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم این شهروند در زندان امارات روزهای وحشتناکی داشت / او دیگر نمی خواست زنده بماند حادثه برای 2 جنگنده سوخو در آسمان / از سرنوشت یک خلبان خبری در دست نیست پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس حادثه اخبار حوادث مادر جوان فیلم عجیب درمانی عکس فیلم مادر زن در خیابان زندگی پلیس تخریب ویدیو ها من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...