Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@13:52:42 GMT

انفجار «مین» یک کولبر را مصدوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۶۴۰

حوادث رکنا: بخشدار نوسود از مجروح شدن یک جوان ۱۹ ساله اهل بخش «شاهو» از توابع شهرستان «روانسر» بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در بخش مرزی نوسود خبر داد.

سعدی مصطفی‌زاده در خصوص این حادثه، اظهار داشت: ساعاتی پیش یک جوان 19 ساله به نام «حدید باباجانی» از اهالی قشلاق از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر در منطقه «مله‌گاه سونی» مشرف بر ارتفاعات شهر «نوسود» بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ پای چپ به شدت مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اخبار دریافتی متاسفانه وضعیت این جوان 19 ساله رضایت بخش نیست و این جوان سریعاً به مراکز درمانی در شهرستان پاوه اعزام شد.

شاهدان عینی اعلام کردند این جوان کولبر بوده و در ارتفاعات مشرف به شهر نوسود دچار حادثه شده است.

گفتنی است قسمت‌هایی از بخش مرزی نوسود در شهرستان پاوه سال‌ها پس از جنگ تحمیلی هنوز آلوده به مین است و مین‌های بجای مانده از جنگ در سال‌های اخیر جان تعداد قابل توجهی از شهروندان را گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سطان بانوی میلیاردر از ایران بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم این شهروند در زندان امارات روزهای وحشتناکی داشت / او دیگر نمی خواست زنده بماند حادثه برای 2 جنگنده سوخو در آسمان / از سرنوشت یک خلبان خبری در دست نیست لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حادثه اخبار حوادث جنگ تحمیلی تهدید مین مصدوم مردم عکس فیلم مادر زن در خیابان زندگی پلیس تخریب ویدیو ها من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش