Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:24:49 GMT

24 مسافر در جاده فیروز کوه زنده ماندند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۶۴۲

24 مسافر در جاده فیروز کوه زنده ماندند

حوادث رکنا: 24 مسافر اتوبوس مسیر فیروزکوه نجات یافتند و در روستای سربندان شهرستان دماوند اسکان یافتند.

مجید صفری رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در این باره گفت: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با 24 مسافر در مسیر فیروزکوه به سمت تهران در حال حرکت بود که به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده با رفوژ وسط محور برخورد کرد و متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسید و همه سرنشینان این اتوبوس در یکی از مساجد روستای سربندان با همکاری دهیاری منتقل و اسکان موقت و پذیرایی شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به خسارت وارد شده به اتوبوس، مسافران با وسایل نقلیه دیگری که توسط ستاد بحران شهرستان تامین شده است، می توانند به سفر خود ادامه دهند.

صفری همچنین ادامه داد: در حال حاضر در همه محورها اسکان موقت پیش بینی شده و علیرغم حجم زیاد برف، کولاک و توفان تردد ادامه دارد و با تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران، خدمات انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی شرق استان تهران باز و تردد در جریان است، افزود: از مسافران و رانندگان می خواهیم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سطان بانوی میلیاردر از ایران بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم این شهروند در زندان امارات روزهای وحشتناکی داشت / او دیگر نمی خواست زنده بماند پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه سفر اخبار حوادث اتوبوس دماوند شهرستان مسافر جاده فیروزکوه عکس فیلم مادر زن در خیابان زندگی پلیس تخریب ویدیو ها من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته